Valmont vikomt

#visszaemlékezés11.

Ha minden igaz, itt érek Peti Operettes volt szerepeinek a végére és bízom benne, hogy egyben ezt valahogy lezárom, ezt az elmúlt nehéz időszakot és jöhetnek az új szerepek és élmények... de azért egyikért jobban kár, mint a másikért... fura egy évadom lett így, de láttuk, hogy még így is milyen sok ilyen élményem volt... hát, mégha játszott volna tovább...

Legdrágább vikomtomat hagytam a legvégére, mert ezt szerettem az összes közül a legjobban, ha lehet ilyet mondani... pedig hát most láttuk a folyamatot, elég sokat sírtam egyéb előadásokon is... :)


Amit Valmont-ként kaptam tőle, nagyon sokszor (kb mindig) nagyon elgondolkoztatott... Tudjuk, hogy emiatt olvastam el magát a regényt is, ami az egyik leg-leg nagyobb olvasás élményem lett egy érdekes hangos-könyv verzióban... Én olvastam, de nem a belső hangom jött hozzá, vagy hogy is lehet ezt jól írni... https://bernoblogja.blogspot.com/2023/12/1-konyv.html



Az első előadásból alig láttam valamit, nagyon fura egy valami lett, aztán nem volt megállás... (szerintem az is van, hogy később tudott összeállni, Covidos periódus után vagyunk időben) Petinél és ezeknél a szerepeinél fogtam föl, hogy addig kell nézni, ameddig... szinte lélekben mindig ott mocorgott bennem, hogy és ha ez az utolsó... hát, lett utolsó... úgy, hogy nem is tudtuk, hogy az... 
Egy közönségtalin mondta el, hogy ezt a szerepet se neki szánták eredeteileg... Elég sok szuper szerepe lett pont így és akkor szerintem plusz makacsságból még jobb akart lenni... Ezt a küzdést, ez a csakazértis-t hiányolom benne most... Nagyon bízom benne, hogy visszatalál magához, mert nekem nagy szükségem van arra a szenvedélyre, tűzre, katarzisra, amit ő játékban, a színpadon képes adni...

Ezt nagyon régen néztem, talán csak a bemutató előtt: #Veszedelmes viszonyok - sajtótájékoztató - érdekes ezt így utólag is megnézni túl sok-sok előadáson. Kovács Adrián zenéje óriási, bár még hallhatnám élően (adott Vikomttal).

Nézzük az előadásokat, lehet, hogy nem is találtam meg mindet (mindenképpen többször láttam ennél, mert sok volt a keverés és emiatt 2-3-szor láttam Dinivel, később már olyanra nem is mentem el, kivéve Verocska premierjét):














Az élet úgy hozta, hogy tényleg ez lett az utolsó... 2023. december https://bernoblogja.blogspot.com/2023/12/veszedelmes-szombat-este.html

... és az utolsó dal félig próba-verzióban: https://www.facebook.com/kiscsaba/videos/635349584457649



... és, bemutatták tavaly ősszel Debrecenben, bár a zenéje megy, e inkább csak kísér, ha jól értem: https://www.youtube.com/watch?v=QMWHtd_wZGA