egyre veszedelmesebb

Szédítő, hogy a héten már másodszor mit élhettem át. 🙏Látszólag ugyanazt néztem ugyanazokkal, pedig nem.♥️
Tanulnom kell új pozitív szavakat, mert mindből kifogytam, hogy valamennyire írni tudjak az érzéseimről, amiket pl. ma (igazából tegnap) is átélhettem.
A márkinét egyre jobban utálom, Volanges-nét nem győzöm csodálni, a bírónét pedig nem győzöm sajnálni. A Vikomt-ra meg végképp nem találok szavakat. Eddig mindhárom alkalommal más volt. Kedden is odavágott és ma is. Pedig egészen más saját lelkiállapotban volt.Ajj, nehéz ügy. 😆🤭🙈
Úgy döntöttem,  hogy el kell olvasni az alapot és aztán nézni folyamatosan. Rogyásig.
Persze megint volt izgulás, mert Peti 3-6-ig Sancho volt, félő volt, hogy 7-től mégsem lesz Valmont... Nagyon szokatlan ez, hogy napon belül 2 karaktert játszon valaki, az Operettben még a szimpla duplazás is ritka, legalábbis ekkora szerepek esetén. Mindenestre panaszra semmi okom nincs. ♥️
Az előadás egyre jobban érik és csak tisztelni tudom azokat a lelki levetkőzéseket, amiket estéről-estére látni a színészektől.
A zene is mindig máshogy hat, most a zongora volt a legszebb.
Azt hiszem, hogy ezt az interjút még nem osztottam meg, ha mégis, más így olvasni, amikor már nyakig benne vagyok. #21decemberi interjú