Veszedelmes szombat este

Ezért nem készült el az utolsó 3 zsák... 🤭😉

Szinte minden stimmelt a színlapon... Peller Annát sajnos nem lehet kikerülni ebben a verzióban... 🙈 bár ma egészen tűrhető volt, sőt a veszekedés Valmont-tal nagyon ütős lett, valakire ma nagyon haragudhatott... 😉
Mögöttem megint egy köhögős, rekedt beteg ember, nagyon rondán néztem rá... és fölvettem a maszkot... mellettük meg 3 fruska motyorgott és sutyorgott... mellettem meg a pasi mindenen vihogott, Peller Annát bármit mondott vagy csinált... 🙈 manapság ez a nézőtér...
Éés... semmi taps egészen a felvonás végéig... nem is értem... és puncsot vagy forralt bort árulnak a színházi büfében, amitől elég érdekes volt mát a terjengő szag... mert az már nem illat... nem is értem. Végig alig volt taps... pedig!! A legvégén csak megríkatott... katarzis volt a javából sokadszorra is...
Mindettől eltekintve ez ebből az egyik leg-leg előadásom volt... Peti tökre felszívta magát, teljes  tűz és szenvedély volt minden másodpercben... 😲👏🙏♥️ elejétől a legvégsőkig... 🙏🙏🙏 igazi ajándék... 🎭🎁🎄

Többször azt mondtam, hogy ez az utolsó, de most már lehet, hogy tényleg, bármennyire is szeretem ebben Petit... de ma megint megingatott... 🙈🙃 #ezvan

A könyvet extrém lassan olvasom, nem akarom, hogy véget érjen... 🤞 időnként egy-két levelet engedélyezek magamnak... de amúgy jó ez a kitartott állapot...

Kovács Adriánnak külön jár a taps...! 🙏 megint csak néztem oda át szembe és csak ámultam, hogy emberek mire tudnak képesek lenni... 👏🙏