Veszedelmes viszonyok - nehezített pályán

Ahova nem lenne szabad jegyet eladni ennyi kilátással... a sírás kerülgetett, amikor tényleg rájöttem, hogy a nagy semmit fogom látni, hallani talán oké, Petit meg majd elképzelem, mellettem pedig köhög a fiú és még magáz is... 😭 és nem a kedves hegedűs van, de mindegy is, mert nem látom. :(
Itt tartok 7-kor...
Szóval tény, ma csupán Petizni jöttem... akár hányadrészét is láthatom csupán... ez van, ennyit tudok megfizetni... 7.04...
Negyed 8 körül leállt az előadás technikai hiba miatt. Kivonultunk, majd 20 perc múlva beültünk. 
Kicsit megrángattam a székeket és jobb lett a kilátás...
...de mégsem kezdődött, illetve folytatódott az előadás ... bejött Kissbé igazgató 7.40-kor, hogy még mindig gond van, menjünk igyunk valamit a büfében, a vendégei vagyunk... 8-ig meglesz a döntés, hogy folytatjuk vagy pótlunk... kezdtem szétesni, hogy már megint A Vikomt nélkül kell maradjak... mi lesz így decemberig...
Elfogadtuk a direktor úr meghívását és vártunk tovább... (finom Takler rozé)

Újra megrángattam a székeket, a helyzet tovább javult...
😅🙈
1/4 9- kor végre újra nekifutottunk, a félbemaradt jelenet elejére kellett csak visszaugrani... nem mondanám, hogy a legjobb előadás volt, azt is tudtam, hogy ma itt igazán Peti számít és ő nem is okozott csalódást... 🙏♥️🎭👏 mégha ő is volt már ennél jobb, de nem is lehet egyszerű ennyiszer állapotba kerülni...
Niki ma is naagyon jó volt, Aisha és Danceny korrekt volt. Peller hiéna Annát és Gubik Butuska Petrát sajnos nem tudom elviselni, nem fair, hogy Peti kapja a rosszabb szereposztást... van egy erős duett (Vikomt % Tourvelné) az első rész  végén, ami fel szokott robbanni... ma csak félig robbant...
Szünet után tovább javítottam a kilátáson, így már szinte alig maradtam le valamiről... 😅
Mellettem és a fal között már volt jó 20-25 cm, 7-kor szinte semennyi... gáz, hogy erre ma energiát kellett fordítanom... egyelőre meg sem merem nézni, hogy hova szólnak a decemberi jegyek... 😅🙈

Petra még egy duettet elszúrt, az a fehérnép csak a hisztit tudja használni az eszköztárából, semmi méltóság nem volt abban, ahogy a szakítást fogadta, egy pillanatra Alfonsine-t láttam előttem...
Petinek köszönöm, hogy így is élményt adott, kicsit töltöttem magamon és így fogok a végére érni a könyvnek a hétvégén... Rém izgalmas, nagyon szép a fordítás, már bánom kicsit, hogy közben nem jelölgettem...

És amit még ma sajnáltam, hogy Kovács Adriánra nem láttam rá... annyira szépen zongorázott, öröm volt hallani... de szeretem látni is a zenészeket...és igaz, hogy Tassonyi nagyon jó volt tegnap, de amikor valaki a saját darabját játsza, azért az mégis más... és elég gyorsan kellett távozzon a színházból pár hónapja, nagyon örülök  hogy maradt a darab és ő is újra jött...  ( és mindig hálás  leszek neki, amiért Petinek ilyen klassz dalokat írt...)