11. szülinap

 


Hipp-hipp hurrá! 11 éves a berno blog. :)

Annyi minden volt tervben, de majd a 12-re. :) Reggelre szerettem volna már ezt a bejegyzést, de tényleg nem fértem hozzá semmihez. Annyi minden és annyi bejegyzés történt ebben a 11 évben. Mostanában egyre jobban esik visszaolvasgatni, emlékezni. Nem gondoltam 11 éve, hogy ilyen sokáig fog menni, hogy beválik, hogy lesz kedvem írni, lesz mit megosztani, lesz aki még mindig olvasgatja vagy bele-belepislant. Eredetileg ugye azért született meg a blog, mert elindultam Angliába és egyszerűbbnek tűnt itt megosztogatni az élményeket, történéseket azok között, akiket érdekelhet majd a nagy kaland, mint nagyjából ugyanazt e-mailben leírni. #az első bejegyzés; ez pedig a 8563. :)

Aztán mind jobban megszerettem, egyre jobban megtaláltam a hangomat, sokszor volt jó támaszom, remek naplónak is, a gyerekekről, élményekről is sokat írtam, sok fotót, zenét, idézetet osztottam meg. (Jóval több lett a bejegyzés is, ehhez persze nagy segítség a korlátlan netem és Okoska megszületése, mert azért könnyebb úgy, hogy nem kell mindig laptophoz-géphez ülni.) A színházi élményekről, rajongásrokról, ömlengésekről, vallomásokról már nem is beszélnék most. :)
Szóval köszönöm Neked blog, hogy vagy, hogy jól 'szolgálsz'. Hálás vagyok. Folytatjuk tovább.

Érdekességképpen hozom az előző évfordulós bejegyzéseket. Némelyik elég fantáziátlan, jövőre kitalálok valami nagyon tucatost. :) Persze pár éve jót tett a történetnek, hogy volt egy remek szabadtérink és még egy picilány is született, ezeket nehéz überelni, az igaz. :) Mondjuk jövőre pl. férjhez mehetnék... ;)