Ne most, drágám! (2)

Annyira vártam... Közel fél éve láttam Kecskeméten, az egyik legkritikusabb időszakban, vagyis annak kezdetén... éreztem, hogy annyira újra nézném, szeretném még látni, de azért a tájolást nem olyan szimpla összehozni (pl. csak a délutáni előadás jó, és nyilván csak hétvégén, stb)... aztán már megállapodtam magammal, hogy mégis meg akarom nézni és kiderült, hogy nem lesz a jövő évadban, nagyon bántott... aztán megláttam (mondanám, hogy véletlenül ...), hogy lesz egy darab nyári előadás... :) Gyorsan vettünk jegyet, hozzápasszítottam a Gyöngyi80-at, ami miatt majdnem nagyon gáz lett a vasárnapom idegileg, végül csak egy kicsit, viszont nem tudtam menni a Dió Dávidos talira, de Sanyinak ennél azért sokkal nagyobb elsőbbsége van, úgyhogy a szülinap ment vissza szombatra én meg egy korai vonattal eljöttem Pestre, hogy biztosan odaérjek, azt már írtam, hogy hányszor tettem meg a távot...

Kora délután láttam, hogy ráadásul Járai Máté úgy gondolta, hogy még átússza a Balatont is ma... reméltem, hogy bele se fullad és energiája is marad estére... 🙃 MARADT!!


7-es kezdés, nem hosszú előadás, viszont nagyon meleg nézótér és szinte a Forma1-es magán és céges helikopterek és kisgépek pont felettünk indultak haza szinte a teljes előadás alatt.

Máté megint eszméletlen volt, nagyon jók Sanyival együtt. Finom poénok, pl. utalás a mai Balaton átúszásra, összepillantások, azonnali reakciók, zseniális játék. 🤗👏🎭

Sanyinál nagyon szeretem az efféle játékot, a hirtelen váltásokat, a ritmust és ahogy nevettet. 🤗👏

Ebben a melegben nagyon sajnálok minden szabadtéri előadásos színészt, a full jelmezben, hőségben, beszorult térben, lámpák alatt teljesíteni, szórakoztatni, játszani... nagyon tiszteltem a mai csapatot is, respect, komolyan...  Sanyi már inget cserélt, végül mellényben maradt, Mátéból a végére csavarni lehetett a vizet.


A Városmajort pár éve lefedték, hogy egy lehetséges eső ne zavarjon be, de ez egyben hátrány is lett, mert nagyon beszorul a levegő... Pár hete már kiírták, hogy lenge ruha és folyadék, stb...


Sok pezsgő folyik ebben az előadásban, már elepedtem egy pohárnyi nedűért... 🥂🙏🥂

Ilyen volt az első előadás Kecskeméten: https://bernoblogja.blogspot.com/2024/01/ne-most-dragam.html


Ps: szeptemberig nincs színházjegyem... most jönnek a nehézségek... 🙃🙈