go back (?)

 Szóval Peti visszamegy ősztől az Operettbe... (egyelőre?) jobban félek (és féltem) mint ahogy örülni tudok... Nem gondoltam volna, hogy meg fog jelenni ez az érzés...

Az egy dolog, hogy akkor jegyet 'kell' venni, vissza kell kullogjak a Nagymező utcába... de megteszem, mert tőle tettem függővé a távoltartást... DE!!! nagyon hangos és szemét volt  a színház február-márciuban, most bezzeg nem jelenik meg a közlemény... Megint méltatlannak érzem és nagyon remélem, hogy azért ez nem lesz rossz (neki)... meglátjuk... szeptember végén van először olyan előadás, amibe visszaáll.  

Mintha tegnap történt volna, hogy én napokon, heteken át ki vagyok borulva... vagy hogy ott állunk Nagykátán hakni után a budi előtt, hogy én kisírt szemmel drukkolva, félájultan azt mondom neki, hogy nagyon sajnálom és tartson ki... rettenetesen aggódtam ő meg nagyon rosszul nézett ki... nem volt olyan régen, hogy attól féltem, hogy külföldre megy és ott marad... vagy hogy pályaelhagyó lesz... vagy valami baja lesz. egy csomó szemetet el sem olvastam, oda sem kattintottam...

Nincs egy hete, hogy végigértem a szerepein, amiket azt gondoltam, hogy már nem fogok látni vele... Beleszakadt a lelkem... hónapokba telt legalább blog-poszt szinten valahova tenni ezeket... ha most újra nézem majd őket - nem mindent kapott vissza - megint kezdődik, hogy mindig mintha utolsó lenne... de ahova ő megy, oda megyek én is, meglátjuk, milyen lesz ez, egyelőre olyan döbbent vagyok, hogy ekkora paffot még akkor sem éreztem, amikor biztossá vált, hogy ott lezárult (?) egy időszak.

El kellett olvassam saját magamat most februárból és egy héttel korábbról is... Mindjárt idemásolom, valahova ezt a hírt ma tennem kell magamban, mert még nem tudom, hogy tényleg jó hír-e... 

Ez volt az utolsó visszaemlékezésben (vicces saját magamtól idézni):

"Ha minden igaz, itt érek Peti Operettes volt szerepeinek a végére és bízom benne, hogy egyben ezt valahogy lezárom, ezt az elmúlt nehéz időszakot és jöhetnek az új szerepek és élmények... de azért egyikért jobban kár, mint a másikért..."

És a szerződésbontás, ezt egy az egyben linkelem, nincs 5 hónapja, hogy meg kellett írnom... https://bernoblogja.blogspot.com/2024/02/szerzodesbontas.html

Innen folyt. köv. - ez még lesz téma, mert magam érzéseivel sem vagyok tisztában... Szét fogják szedni nagyon sokan, nagyon sok fronton... és az igazgató még mindig ugyanaz... ez itt a legnagyobb probléma, és hogy a történetek után ez helyes lépés-e... 

Közben érzek valami hamisságot, hogy sehol máshol nem vállalt/kapott szerepet... valami itt nem kerek, és csak remélem, hogy egyenes marad a gerince mindeközben.