Szerződésbontás

 A mai napon szerződést bontottam az Operettszínházzal. Nem könnyű, mert sok szép élményem volt ott, fáj is, nagyon fáj. De ami ott egy ideje megy, és ahogy megy én abban nem tudok részt venni, nem szeretnék onnan élményt kapni. Sártenger, hazug világ... és nagyon sokakban mélyen csalódtam...

2022 májusában még tudtam ilyet írni jószívvel: http://bernoblogja.blogspot.com/2022/05/rajongas.html

Akkor sem tetszett azért mindent, kezdettől nincs rendben Kiss B. Attila ténykedése, de sokan kaptak lehetőséget, akik korábban nem. Viszont a helyzet egyre rosszabb lett, látszott, hogy akinek véleménye van, egyszer csak nem játszik... Aztán láttuk, hogy ki alkuszik meg, aki legjobban megalkudott, ma már művészeti igazgató. Helytelen és látom, hogy mit tesz vele, teljesen kifordult... Kimondom, leírom: Homonnay Zsolt.

Hetek óta utalgatok már valamire, láttátok a PETIciót, a gálás hangulatot, stb... visszagondolva ez a rossz hangulat már november eleje óta érződött hol ebben-abban, pl. hogy nem terjesztették elő Jászai-díjra, a legutóbb Honty-díjon is egy fél díj sem jutott neki...

Aztán sunyi módon jelzés és komment nélkül kb 3-4 hete csúszott az új bemutató és a március-április hónapok szereposztásának kiadása. Aztán eltűnt belőle Peti vagyis bele sem került. Az is fura volt, hogy a húsvéti Emberfia koncertben nem ő van, hát megnézem, hogy el tudják-e adni a jegyeket... Lehetett hallani ezt-azt, nagyon nem is lepődtem meg, mert valahol mindig tartottam ettől... féltem, hogy mikor durran... azt nem gondoltam, hogy nem úgy megy, hanem majd küldik, sőt rúgják... https://operett.hu/hirek/megvalik-sandor-petertol-a-budapesti-operettszinhaz Aljas az egész és óvodás... még rondábbak azok a firkálmányok, amik ebből születtek... a honlapon később jelent meg, mint ahogy a Magyar Nemzet lehozta, az Origo már kiforgat és pl. a Facebook oldalra nem is volt bátorságuk kitenni... mások is mentek el már a színházból, de nem keltették ilyen rossz hírét, más színházban is történt már hasonló és ott mégis tudták rendezni és nem ilyen ellehetetlenítéssel írtak ki senkit a főoldalra. És másokat is elküldtek (most) innen is, de őket gondolom majd nem teszik pellengerre.

2019. november még kitüntette (pedig abban az évben került oda), később is, de most ezt a képet találtam hirtelen:





Az elmúlt években, ez az ember megtöltötte a színházat nagyon sokszor... vezető és közkedvelt színész kollégák elől vitte el a teltházakat, a közönségtalákozókat rá építették, a Jekyll-t ő futtatta be, ezt ne tagadjuk... és több nagyon jó remek beállása és szerepátvétele volt, pl. ilyen volt az István a király is, Ashley az Elfújta a szélben vagy Morvin a Pendragonban... Egy ideje látszik a képeken, hogy nincs jól, ez a skinhead-fazonú hajviselet ez nem ő, megviselte ez a cirkusz hónapok óta és én szeretném visszakapni a vigyorgó, nevetős, csillogó szemű Petit, hogy tudjon létezni, élni, játszani. 

Szóval ha ő nem játszik én nem nézem ott az előadásokat, nem tudom, mi lesz az, amivel esetleg engem oda be tudnak majd még csalni. Mostanában semmivel, ebben biztos vagyok. Nem keresek mást, ahova megy, oda megyek a normális határán túl is és amúgy maradnak az emlékek... Márciusban nagyon jó szerepei jöttek volna: Valmont, Jekyll, János vitéz, Sancho és a kedves Jancsó Bálint... Nem játszhatja le az utolsókat, nem tudunk karaktert temetni... Egyik előadást és a karakterét jobban szerettem, mint a másikat... Ezért nem tudok mást tenni, mint innentől hetenként - ha sikerül - egy-egy karaktertől - előadástól búcsút fogok venni és újra felelevenítem a korábban írtakat... Ma a Pendragon-nal kezdek egy külön posztban és egyben elmesélem a mait... Tudtam, szinte az elejétől, hogy Petiből annyit kell nézni, amennyit csak bírok... hát, igazam volt, mégis azt érzem, hogy még többet is nézhettem volna vagy nem néztem eleget... illetve nézném még... 

... és ideteszem, amit a hivatalos oldalára írtam nyíltan... ezt most ki kellett tennem... tényleg így éreztem, a szűnni nem akaró őrjöngő tapsban ...:


(2013-ban Kero majdnem le tudta szerződtetni, de nem fogadta el, csak egy szerepet, aztán végül 2019 januártól lettek szerepei az Operettben.)