Vámpír seb

 Az egyik sebem, amit megtépkedtek ma, az a Vámpírok bálja... száz éve volt, de nagyon szerettem... zseniális előadás volt oltári jó zenével... ma is megnézném, ha elfogadható Krolock lenne...

Muszáj volt néhány emléket olvasgatni és meghallgatni ezt-azt... Sajnos nem láttam sokszor (vagyis nem eleget), egyrészt Sanyi nem sokáig volt sajnos Krolock, másrészt szériában ment és nagyon-nagyon drága jegyekkel. De az egyik legleglegmeghatározóbb színházi és mindenféle élményem, amikor először láttam, sosem felejtem el, ahogy jobb oldalon bevonult a palástban a nézőtéren majd megszólalt... Nyár volt, meleg volt és darabjaimra hulltam amire este tíz lett. :)) Ha lenne színházas 3 kívánságom, amit újrakérhetnék tőle/vele, ez lenne az első kívánságom (2. a József Attila, 3. pedig Will Shakespeare ...)

https://bernoblogja.blogspot.com/2020/06/nosztalgia-szinhaz-vampirok-balja.html


https://bernoblogja.blogspot.com/2022/11/vampirok-balja-magyarorszagon-werkfilm.html




"...Van ki büszke rá, hogy ember,
másnak pénz és hírnév kell.
Kit a művészet és a tudás vonz,
mást a kaland, hogy hős legyen.
Hisznek ezernyi más-más Istenben...
Az ég és a pokol, a bűn és az erény
mind jelkép, hogy megértsd, s vakon hidd a Szentírást...
Még sincs más erő, egy űz tovább,
ez a gyalázatos végtelen és felemésztő pusztító és kínzó,
el nem múló vágy..."- El nem múló vágy (részlet)