Downton Abbey - Intro

Azt meg nem is meséltem, hogy ahogy közelítettünk majdnem egy héttel ezelőtt az álom-helyemre, elindította az idegenvezető (James) a hangosban az intro zenéjét. Hát szinte bőgtem, még mindig alig tudom elhinni, hogy tényleg ott mentem a fák között...


Most már megnézhetem az összes évadot, meg a filmet újra, meg egyébként is. :)
NA, és milyen az ember pszichéje meg agya... meggyőződésem volt, hogy beteg voltam, azért nem mentem ide el, de hogy igazából költségmegszorítás volt már akkor is... Hát, még jobban hálás vagyok, hogy most összejöhetett. Úgy látszik, hogy ezzel nagyon tartoztam magamnak.

Pedig már 14-ben is ezt terveztem, ajjajj, Berni:

Egyben pótlásul mutatom itt az első utamat Bampton-ba: https://bernoblogja.blogspot.com/2017/07/bampton-dowton-abbey-falu.html