A vizit törölve

Tudjátok mennyire vártam a vizitet a Highclere Castle-ban (Downton Abbey forgatási helyszín)... Hónapok óta megvolt a jegyem és ahányszor a kezembe vettem számoltam a napokat. Messze van, a közlekedés is borzasztó, de amikor ezt elterveztem, ezt szántam az utolsó nagy itteni útnak, még arra is gondoltam, hogy valahol ott alszom és a környéket végigjárom. Aztán mind lejjebb kellett venni a lehetőségeket, mind jobban kellett számolgatni (rohadt, rohadt pénz a valutával és a Brexittel és mindennel együtt), míg aztán arra jutottam, hogy elbukni a jegy árát még mindig kisebb veszteség, mint amennyiben végül fájna. Sajnos, hogy ezt kell írni, hogy fájt volna. Mert a helyszín egészen biztosan gyönyörű, ma megnéztem két évad Downton Abbey-t és csak arra gondoltam, hogy óh, azt is megnézzem és azt is meglátom majd. Hát nem, nem fogom. Marad álom, ami így marad. Ha esetleg még arra sodor az élet, lehet.... De vannak helyek, sajnos egyre több, amelyek álmok maradnak, akkor is, ha megfeszülök.
Sajnos megvan holnapra a sima londoni közlekedési jegyem, tehát valahova elmegyek, de ide nem. Ezt le kellett nyelni, túl sok volt a nem várt kiadás, közben még van két itteni hónapom (és ki tudja otthon meddig tart a 'szűkesztendő', ésszel kell dönteni - sajnos.