Élj, szeress, álmodj, higgy!

 4 éve ilyenkor a repülőn ültem és nem láttam a könnyeimtől, annyira élénken él bennem az a nap ma valahogy egyvégtében eszembe jut (ez is). Most belenéztem a blogarchívumba, hogy megnézzem, mit is írtam ott... és van egy hét szünet, fura. Később valamennyit pótoltam, de valahogy van ott egy hiány - nem is értem. Viszont találtam ott kincset, ez akkor is eléggé összefoglalt mindent:

Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, az sosem lesz elég.
Dan Millman

Éééés, találtam ott valamit, ami most még jobban ül, alig egy héttel a pápai találkozás után, szülinap előtt pár órával. Ki is nyomtattam, azt hiszem ez lesz a 'jövő évi' kapaszkodóm, beteszem a naptárba, hogy mindig kéznél legyen, ha épp megfeledkeznék...

https://bernoblogja.blogspot.com/2017/09/egy-hete-repultem.html