A 10 éves kép és ami mögötte van

 Tíz évvel ezelőtt is kerek voltam és meleg nyár volt. Ma tíz éve szombat volt és vonatoztunk, esküvőre tartottunk. Szinte dobozokban álltam az angliai (első) kiköltözés miatt, közben még volt egy nyaralósom (Gréti első nyaralása), anyukámnak frissen forrázott lába volt és friss nyugdíjas volt és nem is folytatom.

Fenyőharasztra készültünk, a kastélyba, esküvőre. A B8-ból valaki férjhez ment (ő a @limaaya-s csodakarkötőim gyártója). Persze szokás szerint vonattal kínlódtunk, hogy odaérjünk és még éjjel vissza is... és hát rossz helyen szálltunk le (túlmentünk), így máshol várt reánk a transzfer is. Máig előttem van, ahogy épp hogy odaértünk kvázi 'csikorgó' kerekekkel porfelhővel a szertartás kezdetére. Csodálatos szép volt minden és mindenki...

Készültek képek és hiába, a jó fotós tud jó képet is csinálni... :) egy kisebb csoportképről vágtam le a fejemet (ezt a képet), évekig volt a fb-profilképem és később is használtam, mert ezt a képet tényleg szeretem magamról. Arra emlékeztet, hogyha össze tudom szedni magam, neki tudok indulni nagy dolgoknak, van erőm és tudok változtatni. Most is egy ilyen 'képre' lenne szükségem... Amikor 4 éve ilyenkor hazafelé készültem és gyártottam az önéletrajzokat, 'törvényszerű' volt, hogy ezt a képet fogom használni, mert erőt ad, hiszen jó töltése, jó energiái vannak. Ez volt később a belépőkártyás képem is, és a tavalyi átváltásnál is ez lett. Egyszer már el is hagytam egyet, akkor is ezt tetettem rá újra. Hamarosan intézményi befotózás lesz, előre sajnálom.

Jóval később tudtam meg, hogy ennek a képnek volt még egy jó töltése is, de az még ebben a körben sem publikus, de ha nemrégi expadtársam és neki egy szomszédja ezt most olvassa, tudni és érteni fogja. :)

Íme a tízéves kép (a csoportképet nem teszem ide, de ma este ráfogok nézni emlékezésül):


... és íme, ezért érdemes blogolni, mert van régi emlék, akkori friss élményekkel és mindig rájövök, mennyire nem emlékszem dolgokra - időnként...

egy bejegyzés az esküvő előtti estéről:https://bernoblogja.blogspot.com/2011/08/holnap-es-tegnap-no-meg-ma.html

és egy a szédült napról: https://bernoblogja.blogspot.com/2011/08/hatvan-haromszor.html