Feldob(ox) élmény

 Már jó ideje listán volt, hogy a tavaly karácsonyra kapott Feldobox utalványomat beváltsam, tegnap végre erre is sort kerítettem. Kicsit húztam az időt, mert igazából kicsit gáz ez az utalvány, mert fura helyeken és módokon váltják be. Hol az adott intézményben, hol csak egy meghatározott irodában. Ahol azt írja, hogy egy jegyre, ott csak egy jegyre jó és nincs hozzá más választás, ahol meg kettő, ott muszáj elhozni a kettőt.

Szóval addig-addig variáltam, amíg egy havi százas listáról kiválasztottam egy koncertet, amelynek az előadója már sok jó koncert- és színházi élményt adott. Mostanában mintha picit futna vele a ló, de szerintem a színpadon nem lesz vele gond, eddig mindig nagyon elvarázsolt, pedig nem a szokásos zsáner-körből van. :) Igen, ő Bereczki Zoltán. 

Napok óta ez a dallam bújkált bennem: https://www.youtube.com/watch?v=iEr3h9TAv-M

A Mestes időkben volt egy akkora koncertje a Patakyban, hogy máig emlékszem rá, imádtam minden pillanatát az első sorból. :) Aztán még Dórival az Arénában volt egy nagyon jó duett koncertjük, az is nagyon szép emlék. Aztán ugye eljött Londonba is... :)

Ha már így eszembe jutott, visszakerestem, hogy ez mikor volt, két hét múlva lesz 6 éve. Visszaolvastam és de jó volt emlékezni rá: https://bernoblogja.blogspot.com/2014/11/masnap-hangokba-zarva.html

Mivel el kellett hoznom a két jegyet és eladni biztosan nem fogom tudni, mert még fele ház nincs eladva, játékot fogok hirdetni hamarosan a mellém szóló jegyre. :)