érkezés és vacsora

... azt már írtam, hogy nem a korai busszal jöttem, de igazából még így is a hivatalos érkezés előtt egy órával, de már pont kész volt a szobám.
A pomázi buszpályaudvaron túl sokat nem szeretnék időzni életem során... 😅 sajnos pont úgy jött ki a hév és busz menetrend, hogy sokat kellett várni. A hév nagyon lepukkant, csoda, hogy még üzemel... és persze belefutottam egy bolondba is... 🙈 
Az online vett jegyemre azt mondta a rendszer, hogy nem érvényes... 😲 a buszsofőr legyintett, hogy nem tudja mi az... ketten gyorsan nyugtattak, hogy sosem működik semmi... 
Aztán a buszos egy megállót kihagyott és így gyerekek maradtak a buszon... így aztán izgulhattam... de sikerült jó helyen leszállni, bejelentkezni, gyorsan fizettem, stb
Kicsit fölmértem a szobát, frissítettem magamon és elindultam bóklászni, csak úgy, ami nekem jön alapon... holnap majd térképpel. Egész jó megérkezés volt, csak lélegezni odafönt (szinte magasra mászás nélkül) és nézni a semmibe... nézni a sok zöldet és szegény Dunát...

Néhány képecske, aztán majd feltöltöm este a többit. Jó két órát járkálhattam, csak már fázott az arcom és hát elég izmos a friss levegő.  🤗
Ezt majdnem lejártam, de nem kedvező jelenleg az útviszony, de legalább a Mária kegyhelyet megtaláltam. Elképesztő ereje volt... https://www.termeszetjaro.hu/hu/tour/gyalogtura/thirring-koerut/22690585/
És még akció is volt, mert nem jött be semmi a tévében, így szóltam a recepción. Mire visszajöttem, meg mindig semmi... aztán újra jöttek, de még akkor se működött, végül tv-t cseréltek. 😅🙈
Persze, nem tévézni jöttem, meg itt a tablet is, de egyedül lenni egy szállodában az a műfaj, hogy kell a háttérzaj...

Nem tudom, mennyit sikerül holnap menni, ugye nagyon fölázott minden és már sok a falevél.

Sajnálom, hogy nem vagyok jártas a wellness-ben, pedig itt lenne mit kipróbálni... de majd belejövök, de egyedül bénázni duplán béna... 😅🙈

Vacsora, látom közben a naplementét...


És a mai képek:

Hidratálás, mert ma kicsit alulteljesítettem...


.. és még egy kör a kertben, mert kíváncsi voltam, hogy mit művelnek a gömbök sötétben.

Az égbolt elképesztő... (a naplemente is, láttam vacsora közben) , felkészültség teliholdra... 😅🙈 vagy Vámpírok báljára... 🙃