Balla Eszter

Azon gondolkodtam el, hogy miben láttam először. Meg kell írnom a színházi visszaemlékezéseimet, lehet  hogy kap egy külön blogot is afféle naplóként. Jól tudnám használni a színházas mappákat is, a régi műsorfüzeteket, össze lehetne vadászni a színlapokat innen és a fotókat is még. (Persze nem kell majd 2 blogot követni vagy egy harmadikat, de jó lenne azt egyben látni. 🎭
Elkalandoztam. 
Szóval lehet, hogy az Édeskettes hármasban-ban. Amit meglepő módon nem Sanyi miatt néztem. 🙃
Időben persze nem tudom a mappa nélkül. Az viszont biztos, hogy később sokat volt Sanyi színpadi párja és nagyon szerettem őket együtt. 👏🎭🙏
A legjobban a saját normális Esztiségét szeretem és tisztelem. Józan, bölcs és csodálatos dolgokat tesz.

Most egy szép díjat kapott és ebben is annyira normális, hogy elképesztő...!




És egy újabb díj! 🎭🤩🙏