Duplanégyes szülinapos

Ő a második (és szintén oroszlán), akiről a 'köreimben' tudom, hogy mindig van valamennyi idő, amikor épp nem vagyunk egyidősek. :) 

Ráadásul itt pont egy hónapom van az én duplanégyesemig... 🥳

Isten éltesse a legsanyibb Sanyit sokáig egészségben, jó élményekben, sok szeretetben, boldogságban, jó emberek között és csak azt tudom neki is kívánni, amit magamnak is, hogy találja meg amit, akit hiányol az életében, az életéből! :)

Mivel őt ünnepeljük, hát hallgassunk is meg tőle valamit... Gondolkoztam ezen már a napokban, hogy mit válasszak, nehéz volt a választás, ezért mindig félre is tettem. Sajnos a búgatós hangú fénykorából alig van valami a YouTube-on, ami igazán megosztható, már gondolkoztam, hogy az én kincseimből kellene feltöltögetni... szóval emellett döntöttem, ideteszem: https://youtu.be/zL9RqLDZ-Kw?si=Va3oBcSQENnLH_kW