a délutánom

Mondanám, hogy ma is dolgoztam, de ez nem lenne igaz... mert szuper ügyért voltam szuper emberekkel... és még szuperebb gyerekekkel... mindig ők a legdrágábbak... 🙏❤️


2019 óta talált a téma/terület vissza az életembe, és bár sokszor nehéz ennyifelé szakadni, mégis nagyon sokat ad és nagyon értékesnek érzem a teljes mindent. Anno amikor láttam, hogy kell még dolgozni valamit, ez volt az alkum magammal, hogy csak olyat fogok, ami értékes...




Szóval a ma délutánt a Margitszigeten töltöttem, a Rózsakert oldalában (ami egyébként gyönyörű jelenleg).



Mindig izgalmas ilyen esetben, hogy lesz-e érdeklődés, jönnek-e, milyen lesz.
Egyszer csak jöttek nagyon picik, nagyok, családok, stb... nem is tudom hányan voltunk. 🙏❤️
Pár napja, és még reggel is úgy tűnt, hogy nem biztos, hogy nem lesz eső... és persze Medárd van... és milyen gyönyörű napunk lett! 🙏

Volt tombola, buborékfújó, labda, beszélgetések, sétáltunk 1 km-t a célért (ez tényleg séta volt és nem gyaloglás) ééés amivel megnyertem a partyt: CSILLÁMTETKÓ!!! 😄🥳 3 kislány rendesen  csillámlik most pár napig... 2 különösen, akikkel nagyon közel kerültünk, annyira édesek voltak, csupa báj és a legtisztább kedvesség mindkettő és nagyon egymásba szerettünk, ők meg egymásba is... elképesztő, hogy a gyerekek még milyen ügyesek ebben... ma láttuk egymást először... szóval a tetkó... azt is szerették volna kipróbálni, hogy hogyan kell, ezért már egymást is tetoválták, annyira szép pillanat volt, kegyelmi állapot, csak az angyalszárny-suhogást lehetett hallani ott a rózsák között... szóval ültem, térdeltem a pléden, pedig egyik sem megy jól és olyan békesség volt bennem ezzel a két kicsi tündérrel csillámozás közben, amilyet rég nem éreztem...

Közben 2 tetkó között elszaladtak a napig, vagy fölmásztak (mezítláb kisruhában!) a fára. 😄👏
Nem akartam kihagyni ezt a nagy varázslatot, nekem is van egy tetkóm... az első... jó lesz pár napig még ebben az állapotban lenni.


Szomorkás elköszönés jött, meg kellett ígérjem, hogy legközelebb lesz több szín is :) a készletben csak zöld és rózsaszínű volt...

Még meghallgattuk eljövet a 7-es kezdésű szökőkutas koncert felét is.


Aztán az egyik tündér anyukájának küldtem néhány képet, amire jött egy nagyon édes üzenet nem olyan rég:



#hála, végtelen a hálám... akkor is, ha nincs egy bernipásztorom... 🙃🫶