A D A G I O

Az van, hogy annyiszor hallgattam meg már az Adagiot-t akár Lara Fabian, akár az Adagio együttes miatt - aztán 'csak' Hauertől - , hogy már zsigerileg, sejtig van kódolva bennem. Vagy akár pavlovi reflex is lehetne a borzongás, de inkább azt mondom, hogy az úgy mélyen ennem van.

Ahogy ez a dal összeállt ebben a szuper és nagyélményű koncertes verzióban, az maga lett a káprázat, a csoda.
Emlékszünk, mit kívántam Hauser szülinapjára? :) A londoni koncertet a YouTube-ra... nos, az egész nem került fel, de ez az egy, igen:


Ilyenkor szoktak jönni a többiek is, de én meg megkerestem, mit írtam pár hete a dalról. "Egyszer csak jött Lara Fabian, egek... Adagio és Caruso... Hauser teljesen kész volt... Nagyon várom a közeli videót és képeket..." https://bernoblogja.blogspot.com/2024/05/hauser-rel-royal-albert-hall-ban-8-utan.html