Tompos Kátya Viszlek Haza//Színházak éjszakája 2019

Ez a dal van a fülemben napok óta, különös módon már a hír előtt, azóta se enged, tehát megosztom...
💪🙏 
Május végén lesz a jótékonysági gála Kátya támogatására, úgy döntöttem, addig megosztogatok ezt-azt tőle, azokból ami nekem számított vagy olyan előadást, amiben láttam, sajnos nincs sok, tehát sok pótolni valóm van/lesz majd. Támogatni sokféleképpen lehet, meg is teszem több módon. Kicsit majd ásni kell hétvégén a színházas mappában, mert szerintem többet láttam belőle, mint amire emlékszem, csak még a blog előtti időben.

Az Alapítvány bejegyzését a Facobook-on (eddig) a 4 nap alatt több mint 7800-an osztották meg. Én nem ott, én itt és a koncert már szinte teltházas.

#szeretünkKátya


Az élet egy színház, egy színpad, hol könnyen elégsz,
 
A nagyfőnök fentről az megrendez,
A végén majd ő dönt, hogy tetszett-e,
S, ha úgy érzi jól játszol megnyílik fentről az ég,
 
Ha ez az első, vagy utolsó felvonás,
Mindegy mi jön, én játszanék tovább...