Test és lélek titkos nyelve

Már szinte alig akad valami a jegyes mappámban, például ilyen előadásból sincs több az idei évadban úgy tűnik.


Mai téma: Test és lélek titkos nyelve - Rejtett kölcsönhatások, pszichoszomatikus tünetek, bél-agy kapcsolat

Nagyon vártam, pedig elég sűrű lett a nap, mivel a fodrászt nem tudtam máshova passzítani, de Hauser-hez mégsem mehetek megőszülve...? :)

Schwartz Kristóf pszichológus, viselkedés idegtudomány kutató 

Őt még sosem hallottam korábban. Jó előadást tartott, nyugodt, jó tempóban. Igazi tudós alkat, ha van ilyen. :) az előadás előtt láttam megérkezni, a kezében hozta az öltönyt és az inget, nem csak úgy ideesett valamit, pedig csak 45 perces volt az előadása.


Dr. Buda László pszichiáter, pszichoterapeuta

Budát egyszer hallottam élőben, könyvei még ülnek a polcomon és mindig eszembe jut, amikor mögöttem ült a Szabad ég alatt koncerten. :)

Nagyon-nagyon jó előadást tartott, nagyon ösztönző volt. Szuper diákat hozott, alig győztem jegyzetelni. 

Közben Kádár Annamária is megérkezett nézőnek - valamiért nincsenek budapesti előadásai, pedig már nagyon szeretném.  A Covid alatt lett volna egy egésznapos, azt törölték, azóta se lett helyette másik

Pál Ferit mostanában megint többet hallgattam - pedig olvasni is akarnám -, fenn a léc mindig, mert tudom, hogy mire képes, de azt is tudom, hogy néha (nekem) ismétlősebb és mostanában elég sokfelé járt, kíváncsian vártam. Ebben a témában eddig még tőle sem hallottam. Egyiktől sem persze, Budának ez nagy témája és hiszek a pszichoszomatikában, ahogy van.
Feri szenzációs volt!! Persze megint jöttek a könnyek egyszer,  de nagyon sokat nevettünk. Nagyon jó kapaszkodókat adott, amit el lehet vinni a mindennapokra. 🙏🙏🙏

Jó volt ez a ma este is nagyon, nagyon hálás vagyok (kivéve a köhögős orrfulyókert)