M+97

Ez az M+ot akkor hirdették meg nagyon ügyesen, amikor kisült, hogy Peti távozik az Operettből... csak ő volt még a fellépő, amikor kb 3 nap alatt fogytak el a jegyek... Nem túl tisztességes, akkori 'gyászomban' nem igazán volt kérdés, hogy ide menni kell...

Aztán jött a többi név és már nem annyira örültem, ahogy annak sem, hogy nem úgy tűnik, hogy Peti igyekezne a színházak felé, akár innen nézem, akár onnan... Dalokat nem is akartam kérni, Janitól kb jöhet bármi, Peti ugyanazokat énekli, Andrádit nem bírom, Jenővári biztos József Attilát és Kazinczyt hoz, az ötödiket nem ismerem, na, de lássuk, mi is történt végül ma - nehezen indultam el itthonról, szívesen töltöttem volna Anthony Bridgerton-nal a délutánt, dehát... ;) :

Hát, sokkal sírósabb lett, mint gondoltam... főleg néhány dal által felhozott hiányok és emlékek miatt... Petire kicsit (eléggé) neheztelek, mert kicsit nagyobb erőfeszítést várnék tőle, közben meg az van, hogy nagyon hiányzik nekem az, amit a színpadról kapni szoktam általa, az a tűz, a szenvedély, a szenvedés... és ez máshonnan sem jön. Van aki nevettet és Nagy élményeket ad, de egyik nem a másik és ettől egyik sem kevesebb, mint a másik, én vagyok így bekötve.

Hanczár Gyuri egy kedvelhető figura, de operaénekesként nem választott jól dalokat ma, a fiatal BalczóPetit juttatta eszembe... a kvalitásait más dalokban kellett volna megmutassa... főleg nem kellett volna Jekyll-t énekeljen...

Andrádi nyiffnyaffZsakit nem bírom továbbra sem, rémesen idegesít.

Jenővári Miki, nem hallottam még így színpadon. Csúszkál itt-ott, de egy kedves, szerethető fiú, egy baja van, amiről nem tehet... több olyan szerepet játszik, amit egykor Sanyi... és nyilván énekli is ezeket a dalokat... nekem nagyon fáj így hallani ezeket, nem azért mert rossz vagy nem jó, mégcsak nem is mindig amiatt, mert más valaki hangja van a fülemben, hanem mert nagyon sok emléket hoz, szaggat fel... így jártam ma is a József Attila-dalokkal és Krolock-kal... pusztítóan nehéz volt hallgatni. Hozott új, nem megszokott dalokat is, de sajnos így járt... közben eltelt 20 év, eléggé nyilvánvaló, hogy jönnek az újabb generáció fiatal tehetségei, ez a fiú mégcsak 26 éves, ügyes is, lelkes is... csak hát... jobban értem, amikor a régi Rockszínházasok egy-egy előadást nem néznek meg egy újabb bemutatóval, mert... hát igen... nehéz...

Szemenyei Jani... nála mintha nem telne az idő látszatra, közben meg nagyon is érezni ,hogy az élet bizony próbál... még mindig le tudja énekelni az eget, szívből mosolyog, ha megtapsolják, tolja mint az atom... ma mégis volt egy olyan dal, amiben benne volt a nagybetűs élet... nem tudom, hányszor hallottam tőle már a Szegény kissrác panaszait a Sakkból... mindig egy kishalál, de ma valami más töltés is volt... Peti után következett, aki előtte az Egy rózsaszált énekelte a János vitézből Jantyik Csaba emlékére, aki pár napja hunyt el ronda betegség után... játszottak együtt többet is, Peti csinált már ilyet, annak idején pont így Felföldi Anikó és Gesztesi Karcsi halála után... önmagában pusztító, de így főleg, nem is volt rendjén a taps, inkább kellett volna két perc néma csend, vagy nem tudom... és ezután jött Jani ezzel a dallal, egészen megrázó volt... addigra én már sokat sírtam, szinte itt már megállás nélkül folyt a könnyebb... amúgy is érzékenyebb napom van, a gyereknap miatt főleg, mert egy szál gyerek nincs ma körülöttem... és ez a sok emlék, hiány, hát nem tudom, nehéz ...

SándorPeti... egy gazember, kicsit már enyhülök hiányába, de tényleg hiányzik... a Dream on-t nem énekelte el, de amúgy igazából majdnem minden tetszett tőle, de jobban örültem volna, ha Istvánt énekel és valami újat is... az kifejezetten bosszant, hogy a finálé dalokat nem képes megtanulni vagy legalább a monitorról letátogni... 2 dal szokott váltakozni, nem lenne nagy munka... és mindkettő ismert is...

Szóval ez volt ma délután, holnap megint hétfő, de még valamit kezdeni kell a föltépkedett emlékekkel, a Vikomt várhat... 

Kicsit gyalogoltam hazafelé, a fülemben már a hiányzó hangom volt és betértem a boltba, mert már nagyon kellett egy Magnum... hiszen gyereknap van, ugye... :)