Legénybúcsú (2)

 Színházhiányom van és mivel beszűkültek a lehetőségek, Játékszínezek és/vagy Sanyizok, ahogy tetszik... Volt egy lyuk a mai nézőtéren, háááát, megvettem...

Úgy rémlett, hogy nekem ez nem igazán tetszett elsőre, aztán tegnap este elolvastam az emlékeket és meglepődtem. :) Az rémlett, hogy Vajk nagyon tetszett, szerintem valahol itt törte meg a jeget... Az sem rémlett, hogy ez a(z egyik) nagy negyvenes ajándékom volt... tényleg jó, hogy blogolok :) :) https://bernoblogja.blogspot.com/2020/09/legenybucsu.html

... de az is mázli, hogy felejtek, emiatt tudok ismételni is. 😉


Persze sikerült az egyetlen fél 8-as előadásra rábökni, de magam is alig hittem, hogy nem technikai hiba, de a Játékszín szervezése 14,21 óta nem ért rá válaszolni... nem ez az első ilyen élményem velük, nem nézőbarát a társaság...
Szóval emiatt elég idegesen indultam el, az ég is le akart szakadni, meg ilyenek... közben napok óta ezt vártam.

Május végéig lehet szavazni az évad ilyen-olyan színészére, megörültem, hogy még pont lesz lehetőségem cselekedni, ezért rá is készültem kreatív módon, megtettem a tétem már előadás előtt... 🙈👏 ha Sanyi nyer, majd megmutatom a díjat eldöntő voksot... 😉🎭

Visszaemlékezve az a jó élmény volt meg 3.5 évvel korábbról, hogy Vajk nagyon tetszett, Bandinak volt egy brutál jelenete és hogy turkálnak a cukorkákban és utána eszik meg... ez nagyon beégett, mert jó, hogy nem kell ilyet (t)ennem, és ugye Covid-os időkben láttam először és ettől kivoltam.😅🤭😆 

Azt gondoltam  hogy nekem ez egyszer nézős volt, vagy nem tudom, de nem igazán jutott eszembe, hogy én ebből ismételnék. Nem is értem így ma este után ezt. Az Aranylakodalom előtt gondoltam, hogy nézni kellett volna,de jó volt anélkül is. Az is lehet, hogy annyi minden más volt és ez nem fért bele (anyagilag).

Érdekes volt most ezt nézni az Aranylakodalom után, de majd jön az is. 🤭 Egy-két poén jobban a helyére került így.

Jajjjj,ennyit röhögni... 😅😆😁😆😄🤣😂😅 már szünetben fájt az arcom és éreztem, hogy nem húzódik vissza a vigyorgásból. Most is vigyorgok meg, sokat ömlött a könnyem és egyszercsak elfogyott a levegőm és már csak nyikorogni tudtam... 😅😆🙈😅😆🤣😂 ritka állapot, de csodálatos érzés megélni. 🙏♥️🎭

A helyzet az, hogy nekem ebben megint Vajk tetszett a legjobban (Sanyi neha túl éles, de a második részben sokkaljobb volt es az nagyon lejön, hogy ez a 2 ember nagyon szereti egymást az életben -is ). 🙈🎭  Oltári, milyen játék van benne... sokszor látni a szemén, hogy mindjárt elszakad a cérna, és szívesen viszi el a másikat a nevetésbe, ma pl. Dobos Juditot, közben meg tök jól továbbsegítette. Szünetben elgondolkoztam, hogy megérdemelne egy szavazatot ő is, hiszen az Aranylakodalomban is tök szeretem Mamókát és az egész munkássága lenyűgöző, amilyen sokoldalú. Előadás végén nyílegyenesen a szavazó dobozhoz rongyoltam és szavaztam Vajkra is. Megérdemli. 

Kárpáti Rebeka pedig a sorom szélén ingyenélősködött és az elején még gyorsan szelfizett egyet, milyen már...

Kovács Gyopár annyira tudja hozni a butát, hogy lenyűgöző, már ijesztő 🙈 a többiek is alig bírták nevetés nélkül. 🤭

Megint volt néhány túlröhögő(túlhangos), ami szerintem azért már fura, mögöttem meg elég sokat beszélgettek, kommentáltak, nem is értem, hogy volt erre idejük. 🙈😅

Én kész vagyok... és nagyon hálás... 🙏♥️🎭





A páholy partit kihagytam... 🙃