Kérdeztek, válaszoltam

Február 14-én a színház ezzel tudott 'kedveskedni'... húztam-halasztottam, hogy ne túl dühösen írjak.... Hát, ennyire sikerült... és nem volt nehéz lepontozni egyes kérdéseket...

Egyetlen kérdés volt kifejtős és még nem is minden jutott eszembe, csak nincs annyira időm velük vesződni most... és lehet, hogy a következő hírlevelet már nem fogom kapni :) de vállalom. Nem is kell.

Milyen egyéb észrevétele, javaslata van a Budapesti Operettszínházzal kapcsolatban?

Nem jó a tendencia, amit pár éve tapasztalok. 20 éve járok nagyon rendszeresen az Operettszínházba. Imádtam a társulatot, az előadásokat, az egésznek a hangulatát, nagyon gyakori nagy ismétlő vagyok. Jó ideje a minőség és a színvonal lefelét tart. Az erőltetett, nem méltó és egyenrangú hármas szereposztások, az utolsó pillanatos szereposztás változások.... 

Amióta pedig csak a hét egyik felében vannak előadások, nagyon nehéz jó időpontokat találni. A szüleim vidékről nem tudnak eljönni színházba, amióta alig van hétvégén 11-es előadás. 200 km-ről máshogy nem tudnak színházba jönni. 

Méltatlan, hogy egyes előadásokból 3-4 havonta van 2-3 előadás (minden szereposztás kap 1 előadást), aztán újabb szünet, nem is tudni, lesz-e még. 

A KIT kihasználatlan, amikor meg néha van előadás, a dinamikus árképzés óta főleg mélyen lenyúlós. 

A Közelebb c. beszélgetés sorozat mélyen túlárazott és értetlen, miért oda lett benyomorítva, nagyon régen pl. voltak ilyen beszélgetések a Csillárteremben is. 

Aranykártyásként egyetlen kulisszajárásra sem kaptam meghívót, pedig ez állt az ajánlatban. 

A 400 Ft-os ruhatár mélyen felháborító és ahogy a KIT-ben előadás után egy asszony küszködi végig a kabátokat, értetlen és a jegyszedésbe elfáradt fiatalok pedig a partvonalról nézik végig. Negyed óra legalább, amire kabáthoz jut az ember. A KIT felső részéről ne is beszéljünk, két széket lehetett kitenni, hogy néz ki az az előtér? Méltatlan az egész épülethez, a nézőkhöz szintén. 

Méltatlan ezt tudom mondani a teljes jelenlegi helyzetre. 

Bátor lépés volt mostanra időzíteni ezt a kérdőívet. Furák a kérdések, miért lényeges a tömegközlekedésre rákérdezni, adott... kifejezetten jól megközelíthető, a színház pedig nem mozdítható. Sokkal inkább érdemes lett volna színészekre kérdezni, rendezőkre, igazgatóra. A gálák összetételére, előadásokra, nevesítve... Az Orfeum Mágusa olyan hosszú,  hogy a premierről budapesti létemre az utolsó metrót értem el futva... többen elmentek szünetben mert nem tudtak volna hazamenni, bár szerintem az előadás miatt is többen felálltak. A Mária főhadnagyról szintén futni kell. A Szegény Dzsoni és Árnikát nemcsak iskolás csoportok szeretnék megnézni hétköznap délelőtt 11-kor! Stb...

Hova tűntek a műsorfüzetek, az értékes beszélgetések, a tévében promotált megjelenések?

Méltatlan, hogy az aranykártyások is szereposztás nélkül kezdjenek el jegyet venni... Méltatlan, hogy  a hozzászólásokat Lokody M. önkényesen kikapcsolja, amint negatív hangok ütik fel a fejüket, ahogy a negatív kritikát sem bírja el a színház.

Méltatlan, ahogy Sándor Péter távozását közleményben közölték... Sok ember hagyta el már a színházat akár önként, akár nem. Hány ember távozását tették ki közleménybe?! Hány emberrel szemben indult ilyen lejárató kampány? A Magyar Nemzet honlapján láttuk először, majd miután már átvették a firkászok, kikerült a honlapra vezető hírként, de a Facebook-ra nem merték kitenni a mai napig sem. Addig jó volt, amíg teltházasra behozta az előadásokat? A Jekyll nem lett volna ekkora siker... A közönségtalálkozóra vele adták el a 15 ezres jegyeket. Méltatlan módon árucikket csináltak belőle. Hány főszerepet vitt, hány előadást vitt el a hátán mert középszerű társakat lapátoltak mellé a szereposztásban?! Hány szerepet vett át és vitte sikerre azokat az előadásokat?! Méltatlan bánásmód, ez egy gerinctelen megoldás volt és aljas kommunikácó. 

Méltatlan volt szerepeltetni egy gálában, hogy menjünk és vegyünk jegyet, mert benne lesz, amikor már eléggé tiszta sor volt, hogy mi lesz a végjáték... Méltatlan volt az ő korábbi gála dalait másnak adni... Megalázó és méltatlan. ÉN, nézőként nagyon rosszul éreztem magam és életemben először úgy éreztem, felállok előadás közben és távozom, mert ennek így nem szeretnék részese lenni. És igen, én is aláírtam a petíciót, bármennyire is szeretném, hogy a korábbi szerepeit tovább játszhassa, nem szeretném ilyen közegben látni, viszont ezeket az előadásokat (és mást sem) én nem fogom megnézni nélküle.

Méltatlan, ahogy a nézőket jó ideje, kb a Jekyll-premier óta kezelik. Méltatlanok a játékok, hol van a sajtóosztály munkája? A színház egyáltalán nem nézőbarát és nem színészbarát, senki barátja, csak a KIM miniszterének.

Ez az észrevételem a Színházzal kapcsolatban és leírom, hogy 2024. február 12-én, a közleménnyel egy napon én, P. Bernadett szerződést bontottam a Budapesti Operettszínházzal.