re: CCC

A CCC pár napja eljátszotta, hogy én ott akár levegőt is vegyek ezután... 

Az előzmény: https://bernoblogja.blogspot.com/2023/12/ccc.html

Múlt pénteken elmentem a CCC-be, mert már kíváncsi voltam, miért nem jön értesítés a 2. javítás témában... alig álltak velem szóba, az eladó meg se találta a jegyzőkönyveket... röviden: lepasszoltak, hogy majd menjek 8-án, mert akkor lesz vezető... füstölt a fejem, de elmentem 8-án, hiszen időm mint a tenger...

Még mindig nem volt javítási értesítőm... kíváncsi voltam, hogy mi történik, az üzletben van-e a cipőm, ami ugye azt jelenti, hogy nem küldték el javításra... Kérdés nélkül elkérték a jegyzőkönyvemet és eltűntek a raktárban.... előttem is hasonló cipőben járt egy nő... és oldalt láttam a halomban álló reklamált cipőket... (már nyáron is vissza akartam vinni két sportcipőmet, csak nem jött össze, mert minden blokkot elteszek csak nem lehetett rájönni, hogy melyik mihez tartozik... tanulság: rá kell írni, melyik cipő van ott kódolva)

Elsőre nem találta a pasi, de egy másik egyszercsak jött vele... a doboz szanaszét szakadva... a cipő pedig ugyanolyan... újra elkezdtem a szöveget, hogy nem történt semmi, és érdekes, hogy előjött a cipőmmel, mert kíváncsiságból jöttem, mert nem kaptam értesítőt, meglep, hogy mégis itt a cipő... megakadt egy pillanatra és elkezdett hülyének nézni... hogy miről beszélek, most érkezett... meg nincs is baja a cipőnek... 

Kértem cserét... nem lehet... kértem elállást... nem lehet... mit tehetek? SEMMIT. Kétszer javíttattam, vagy elviszem, vagy otthagyom és majd megsemmisítik...

A gyomrom és  a fejem is megfájdult ettől, hazajöttem és bevágtam a cipőt a szekrény aljába, nincs kedvem hordani, ilyen rossz energiájú cipőt egyelőre fel sem merek húzni.

Elkenődve jöttem haza, hogy milyen államban fizetek én adót, ahol a fogyasztónak ennyi a joga. Nagyon ügyes szabályzatot írtak magukra... forduljak a Békéltető testülethez...