kegyelem 2 órában 🙏

Szinte a semmiből,de a legjobbkor jött elém ez az esemény:


Kicsit izgalmas volt a regisztráció, de örülök  hogy végül rendeződött.

Nem is tudom, mit írjak... nincs hely, ahol ma lehettem volna, mint ezen a szent helyen... sokat sírtam és megint sok minden felszakadt, de a hála végtelen a 2 órányi kegyelemért és ezekért az emberekért...  🙏♥️ ahogy Ati ebbe beleállt, az engem mindig nagyon megindít.
Ahogy a tanúságtételek is... ahogy ma Lackfié is. 
Volt sok Lackfi felolvasás is, és nagyon-nagyon szép, mély dalok (számomra újak is).  Megosztom majd a YouTube linket, mert rögzítették. Jó lesz ezt is majd újra és újra meghallgatni. 
Volt 2 ráadás is pedig már a fél Bazilika hazament. 🙏
Gxújtottam gyertyát és adakoztam. A végén még tartott a karácsonyi vásár, de nem kívántam a zajt...
A maci megint leeresztett szegény, pedig reggel már még nagyobb ragasztó volt a pociján.