Galaxis mellény

Több ilyen-olyan kreatív csoportban is benne vagyok mostanában, legjobban a fonalas boltomét szeretem, mert nagyon profin csinálják. Épp a Zokni klubra voltam felkészülve, amikor meghirdették a következő projektet:


Úgy volt, hogy már nem vállalok még egy valamit, se fonalat nem veszek, jön a karácsony meg táppénzen voltam, meg stb, de elkezdték feltenni a képeket és egészen megvadultam :) Végül csak elmentem megvenni a mellénynek való fonalakat, ismerős lehet a kép, ezeket simogattam múlt szerdán. :) 


Ugyan a többiek már nagyon előrehaladottak, meg már időben máshol is kellene tartani, de nekem egyszerűen nem volt idő mikor nekiállni. Hétvégén otthon voltam, meg a zoknit 'kellett' kötni, de tegnap hazaérve Erzsébetről én mégis azt éreztem, hogy nekem valami kreatív dolgot kell csinálnom... Így aztán a célzott 18 'kockából' csak megcsináltam az elsőt (ez igazából a második, mert az elsőt visszabontottam, nem tetszett azzal a tűvel, inkább váltottam és ezt most jobban bejön). Íme, erre vagyok képes éjfélben :) :

Belőle lesz még 17 a nagy gombolyagból, a kicsikből meg még növekedni fog majd. És még elvileg marad elégséges fonal egy sapira. Mert az mindig kell. :)
Majd beszámolok, jövő tavaszra csak meglesz...