Blokád

Ez  itt egy több körben beragadt és félretett poszt. 
Először a vetítés (október 23.) Után akartam írni a filmről, majd pár nappal később... aztán mivel még mindig ez a plakát néz velem szembe, ahogy esténként kilépek a metróból, hát muszáj volt lefényképezni tegnapelőtt este (pedig már ki kellett várni, hogy negyediknek àtforogjon 😅🙈).


Szóval először VAti miatt akartam megnézni... és érdemes is... aztán közben Seress Zoli akkorát játszik, hogy alig hittem el, hogy ez itt nem élő egyenesben az, ami... közben nézés közben gugliztam és wikipédiáztam is, mert nekem ehhez kellett háttertudást gyűjteni, persze előtte kellett volna... a blokád idején én 9 éves voltam 200 km-re nyugalomban falun... most így utólag nézve és belegondolva... és összevetve ezt-azt, elég hátborzongató élmény volt. Megnézem majd újra.