színezősdi

Már meséltem nektek, hogy nagyon vonz a kalligráfia, de csak toligálom magam előtt, közben meg gyűjtöm az ötleteket, mintákat, követek egyes oldalakat.
Az egyik meghirdetett egy online közös színezést. Mik vannak...! :)
És mivel most úgyis itthon vagyok, a lelkem megroggyanva, leültem fél 7-kor a gép elé a kis filceimmel. :)

Annak idején, amikor gyerekkoromban beteg voltam - nem keveset - mindig kaptam egy színezőt, amit az Áfész-boltban tudtunk venni és szemben volt az orvosi rendelővel. Nagyon bunkó háziorvosunk volt, nagyon féltem tőle, főleg, hogy általában injekciós kúrát kaptam, ami még fájt is... Teljesen rommá lettem, mire kijöttünk onnan és aztán átmentünk anyukámmal, vettünk színezőt meg filc utánpótlást és narancslevet, hogy könnyebben lemenjen a gyógyszer. Terápia volt a színezés nekem világ életemben, csak vissza kellett hozzá találni, meg sok minden máshoz is...


A színezhető sablon pdf-ben van, de aki szeretné, megosztom vele szívesen. A filceim között kell egy kis rendezkedés, mert többen is beszáradtak, de azért meg lehetett ugrani a feladatot. :)