Petivel Maglódon

Mit csinálsz Berni a hétvégén, utazol (haza)? - kérdezték tőlem tegnap délután... áh, csak lesz egy hakni meg a Vígbe is megyek...
Nos, a hakni ma volt... Maglódon...

 
Negyed 5 után érkeztünk, több mint egy órán át gyalogoltunk, a Google térkép ma nem lett a barátunk...

Maglód egyébként nagyon tiszta, rendezett, kellemes lakóhely lehet, Pesttől fél óra busszal és vonattal is.

Zárás előtt fél órával bevágodtunk a cukiba, hát én ilyen jópofán szezonálisra díszített cukit még nem láttam! Muszáj volt enni egy Rémes golyót (és előtte még a szendvicset a táskából). (Viszont megkaptam életem legfurább capuccinóját is.) 🙃

Eredetileg nagyon nem vizsgáltuk, hogy mi is a program, Petire úgy vettük a jegyet, hogy egy fellépés csak vele, tömény élvezet... végem lesz, de nagyon- gondoltam elsőre és igazából nem volt kívánságlistám, valójában meg sokat szerettem volna tőle hallani, Bergert leszámítva bármit, bármikor... bármennyi időn át... továbbra sem értem, hogy miért egy ilyen félpucér képet kellett választani egy beszélgetős-éneklős est plakátjára... amivel egyébként bőven tele volt a város...


Szóval megvolt, hogy az én lelkem mire vágyik, ezért aztán kicsit rosszul is érintett, hogy milyen béna beszélgetést folytatott vele a helyi erő... felkészületlen volt és idióta is... Peti pedig ilyenkor szétcsúszik, össze-vissza mesél és a szakmai életéről alig derült ki valami...még nekem se, pedig eléggé fölzárkóztam már... ha csak a honlapját megnézték volna, már jobb lett volna... Nagyon elcsúsztak időben, szünet nélkül is nagyon kellett igyekezni a 22.12-es vonatra (80 perc volt a terv).
Türelmetlen voltam már a sok eszetlenkedés miatt, közben meg nagyokat énekelt egy rossz hangosítás mellett.
Ami különösen megütött, hogy végre élőben hallottam a Fényév távolságot és a saját dalát, amit magába kapaszkodva úgy elénekelt, hogy beleszakadtam... Rudolfot és Mozartot bármikor örömmel fogadok, ahogy Jekyll-t is. 🤩 amivel viszont ma végképp bevitte a K. O-t, az a legutolsó dal volt, mondhatnám, hogy övön aluli volt (főleg egy musical dallamos műsorban): Kell még egy szó... ezt a dalt én SOSEM hallgatom meg, senkitől, nagyon kerülöm... nem azért, mert nem tetszik, hanem mert a Mamám temetésén ez volt, mert ő nagyon szerette és ezt kérte... Peti ott állt csukott szemmel, szívéből énekelte a dalt és benyomta rajtam a gombot... én meg újra a bögötei ravatalozó előtt voltam lélekben, ömlött a könnyem és végem volt... így Mindenszentek-Halottak napja előtt ez különösen nagyon éles volt... ♥️
Szóval ez az, ezeket az érzéseket kevesen tudják így kiváltani belőlem... utolsó dalnak nem is volt fair ilyet választani, alig tudtam az elköszönésére reagálni, mert nagyon megzuhantam ott pár percre... ugyan mindenki szétülte már magát a 3 óra alatt, pedig vissza kellett volna tapsolni, mert az éneklések nagyon jók voltak, nem spórolt, nem sumákolt és nagyon őszinte is volt (szerintem bizonyos kérdésekben túlzottan is)...
Dehát Peti ilyen. Ez van. ♥️😊🙏🤩👏
(Most persze hiányzik minden kimaradt dal...)
A holdfogyatkozás  is Maglódon ért minket, miközben trappoltunk a ránk ereszkedő ködben és mindjárt óra állítás is...