"Harcolni kell egy boldogabb jövőért..."

Nagyon régóta nézegettem a mai szereposztást (leginkább Jancsó B. miatt), de rendre azt írták, hogy zártkörű... Tegnap (?) aztán mégis megnyitották, akkor láttam, amikor szörnyülködtem az Operett november és decemberi műsortervén és jegyárain.

... és még 'ingereltek' is... 🙃https://www.facebook.com/operettszinhaz/videos/885628509652394/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v

Nem tudom, mikor volt utoljára ENNYIRE vacak hetem munkailag (egyre több a hasonló és mintha fokozódna vagy nekem lett talán totál elegem már, ki tudja...), és még délután is felbosszantottak, holnap pedig hazautazom, tehát jobb, ha kimegy belőlem kicsit addigra a füst... és azert hiányzott, hogy nem volt szülinapi színház... szóval megnyitották a jegyértékesítést, fél 3-as előadás, péntek révén 2-kor felállok az asztaltól és pont minden klappol. Még akkor is, ha diákelőadás, ami azért nehezített pálya... az is volt... nem is részletezném... a szünetben velem együtt panaszt tettünk a nézőtéri felügyelőnél... persze színházba szoktatni a mai fiatalságot tömegesen talán nem egy 190 perces nagyoperettel kellene... de ez más tészta... a második részben már többen kint maradtak, a végén mindegyik csak úgy visított 🙈, viszont a wc-ben azt csacsogták a kislányok, hogy ugye milyen jó volt,  szóval... 😅🎭 (persze a banyák se tudnak csöndben maradni...) 

#ajánló

Szeretem ezt az előadást, méltatlanul keveset megy, pedig sok van még benne, és engem ma is elvitt egy másik világba... ♥️🙏🎭

Lévai Enikő ebben saját magához tényleg elég jó, ma kifejezetten tetszett. A többiek úgy simán korrektek voltak. Drahos Evelinnek szegénynek van hova fejlődni ugyan, de azért megcsinálta, Kovács Szilárdot eddig még nem láttam, de nem volt rossz, Kiss Zolinak ma  is tudtam örülni. Vadászék hozták a szokásos nagyon korrekt szintet. Pálfalvy Attila nagyon jó Kossuth volt, nagyon szépen átjött az üzenet, legszívesebben kérnék egy szövegkönyvet és elolvasnám, meg idéznék belőle.

Petinek ez egy szuper szerep, annyira átjön az összes energiája, a magyar szíve-lelke, úgy csatlakoznék, annyira megindító, hogy csak azt érzem,  hogy folyik a könnyem. Annyira jó volt ma is, annyira jól áll neki (meg a mente <gegangen-e-méje>is), annyira benne van, a szívem beleszakadt a dalaiba és a hősiességébe... 🙏

Bár azon még mindig jót mosolygok, hogy a fronton ilyen hófehér, ropogósra viselt inge van a hadnagy úrnak: 🙃😉


Ezt szerettem mindig a jó színházban, hogy átmos, tényleg élményt ad, dallamok és gondolatok jönnek-mennek és legszívesebben aznap már nem látnék embert. ♥️

"Nagy árat kér a sors a boldogságért
Megfizetünk mindenért, minden pillanatért.
Egy szép szempárért és egy csókos szájért
Jaj de sokat szenvedünk, mikor zokog a szív
A boldogságot száz kis könny kíséri,
A gyönyör egy perc csupán, s jön a szomorúság.
De bármit kér a sors, nekünk megéri
Ha tovasuhant a nyár, szívünk új nyárra vár.
Boldogságunk nem tart soká, mert
Eltűnik, mint a szivárvány.
Mindig várjuk, hogy visszatér majd
egy szép tavasz hajnalán.
Később a szív már az emlékből él
Árván talál ránk az éjfél
Éjszakákon átvirrasztva zokogunk egy kis barna lányért.

Nagy árat kér a sors a boldogságért
Megfizetünk mindenért, minden pillanatért.
Egy szép szempárért és egy csókos szájért
Eldobnám az életem, ha Én lennék Vele."