szuper szülinap

Sok elég jó meglepetést hoztam össze az elmúlt években, de ez a 80-as szülinap messze mindet vitte szerintem. 🥳🍰🥂🙏


Elővettük a legszebb terítékünket, érzelmekben nem volt hiány és az ünnepelt szerintem még mindig bontogat a szomszédban és csordultig van a döbbenettől, hogy mit is kapott. :) 
Én meg csak vigyorgok, hogy tényleg sikerült,  amit szerettem volna. Hálás vagyok mindenkinek, aki mellém állt és elfogadta a felkérést és igazából annak is, aki nem  volt együttműködő, mert így még elszántabb lettem és még jobb ajándékok kitalálására törekedtem.
Megérte. Az elmúlt több mint két hónap minden percét megérte, amit erre a szülinapra szántam... pedig szinte minden nap foglalkoztam vele így vagy úgy... 🙏😊❤️
Amit nagyon akarok, azt tényleg végig tudom vinni. 🥳😅❤️😊🙏
P.s. most jutott eszembe, hogy a szép csokrot, amit a kertünkben lévő virágokból kötöttem, elfelejtettem lefényképezni... 😅