M+ 91

Nehezen szánom már rá magam az M+okra, mert ritkán 100 %os a felhozatal, sok a duma és nem mindig tetszik minden dal.
A maira SzomorGyurci miatt adtam be a derekam.
Gyurci ma is átlagon felüli volt, minden szép volt tőle, kétszer megríkatott, és szerintem ő legalább kettővel kevesebb dalt kapott.
Színpadilag szerintem ő egy más felfogású, visszafogott, szelíd ember, lehet,  hogy amúgy is. A fináléban szerintem kifejezetten 'szenvedett' szegény. 
Örülök, hogy ott volt.
Dini a mostanában látott saját magához képest jó volt, Jani a hajunkat leénekelte, tőle nekem a Drakula volt ma nagyon jó.
Ricsit ma nagyképűnek és üvöltősnek éreztem. Nem annyira szívből,mint inkább hangerőből jöttek a dalok, kivéve a Kismadár.
Finnyás vagyok, tudom. De a jegy áráért, sok hasonló után egy vasárnap délután nem érem be félmegoldásokkal és technikai mismásokkal.