Élőzés

 Ma este egymást érték az élők egy időben itthon és még anyukámmal is telefonban voltam. :) Szépen sorban mindenki sorra került, a végére maradt Dolhai Ati bejelentkezése. https://fb.watch/lseZuvuwm-/

Mostanság érzékeny lettem arra, hogy melyik viszonylag befutottabb színész miként viselkedik a közönségével... Ati is az a fajta, aki értékeli a nézőt. Nem kéne ezen meglepődni ugyebár, újabban mégis így teszek. Egyszer tényleg megkeresem a közös képünket, ami a művbejárónál készült. :) Alapjában véve ez az ember tényleg nem változott, még mindig megtalálom benne azt a fiatal színészt (embert), akit 20 évvel ezelőtt megvártunk és minden körben leénekelte a hajam... :)

Ma este kiült a teraszra és közel egy órán át végigvette az évadot, megköszönt minden támogatást, megvárást, részvételt, jelenlétet, figyelmet, szeretetet, stb és mesélt a nyárról, a jövő évadról és a nyári programokról. Nagyon sok minden szóba került, örülök neki és drukkolok. Őszinte volt közben nagyon mókás, mert annyira nem megy neki ez a technika még most sem, hogy még jobban szerethető az egész 'produkció' - és közben még ki is vasaltam, pedig már napok óta néztem a kupacot... :)

Maradj Ati ilyen! :)

PS.: megvettem végre a jegyet a koncertedre a Szép kártya állami támogatásával, inkább ide, mint hidegélelemre... ;) másnap pedig dolgozom és este elrepülök a Mucikákhoz, tehát nem lehet 20-án eső, mert az esőnap nem opció. A Mozart-od szippantott be a musical-ek világába szerintem, tehát nem lehet, hogy ez nekem kimaradjon. Köszi. :)


Aki még jönne, az utcafrontra van néhány jegy: https://margitszigetiszinhaz.hu/margitszigeti-programok/best-of-dolhai/