E80

 Kb. két hónapja készülök intenzíven erre az eseményre itt, Edit néni ma 80 éves:


Meg sem tudom becsülni, hány ötletem volt, hányszor adtam fel és kezdtem újra. 
Nagyon szereti a képeslapokat, nagyon jófej, úgy voltam vele, hogy mi az, hogy összeszedjek 80 köszöntést? Családokat, bontva vagy együtt, stb, stb... Álmomban sem gondoltam volna, hogy pont a családjáról fogok lepattanni, hogy senki nem tud/nem (akar?) kontaktokat adni... 
Ekkor módosítottam a tervet arra, hogy akkor legyen 80 idézet egy scrapbook albumban... 
Közben Anyukámnak mégis eszébe jutott valaki, aki talán mégis tudna írni... Aztán hozzájuk kerestem bögöteiket, művészt, polgármestert, kedvenc vendéglőst, stb... és ugyan a 80 képeslap nem lett meg, de 80 év 80 érték mentén csak sikerült összerakni egy projekt tervet.
80 érték - 80 hívószó és ahhoz egy-egy idézet. Ez ugye 80 idézet. :) és mennyit elvetettem útközben, vagy volt, hogy cserélni kellett! :) Aztán mindegyikhez passzítottam egy-egy embert a képeslapjával vagy egy írást vagy egy szimbolumot (tárgy formájában). Nem is olyan sok a 80... :) az utolsó 3-at volt a legnehezebb...
Aztán jött a csomagolás, a küllem, a hogyan legyen. Ajándékot nem kért, ezt nagyon hamar kimondta, dehát na... nem voltam ott... ;) Aztán mind jobban elmerültem, volt szülinapos ragasztó, külön értékcímkék, stb, stb...  Az nem volt semmi, amikor a listát feldaraboltam, párosítottam hozzá a szépre írt idézeteket és mellé az ajándékot... :)
Pl az emlékező füzet az egyik kedvencem, ezt egy jó ajándéknak tartom annak, aki szívesen foglalkozik ilyen dolgokkal. Van néhány vicces dolog is benne. 🙃

Az ebédet nálunk szerveztük, a tortát én csináltam. (Konyhai fázisfotó,  a piskótát anyukám sütötte és elárulom hogy nehezebb számos tortát kreálni, mint gondoltam. )