A diktátor

Ifj. Vidnyánszky Attila-bérlet 3. előadás 🙏🎭
https://www.vigszinhaz.hu/program.php?mid=R723pqOB4o74pIOf1QFlsb


Nem is tudom mit mondhatnék azon kívül, hogy 7-10-ig tátott szájjal néztem azt a döbbenetet, amit kisAti elém prezentált... lenyűgözve nézem, hogy immár harmadszor mibe húz bele. 👏🫶🎭 Nagyon nagybetűs színészet, amit ez a fiú művel. Ösztönös, tűpontos, természetes és nemistudom. 🙏
Meghökkentő előadás, áthallásos, elszomorító és kijózanító... (persze Eszenyis, de mit lehet tenni.) Ott-ott felvihog az ember, a végmonológba pedig szinte belesírok.
Nagyon fáradtan érkeztem pedig, elrohantam bevásárolni, ügyintézni, leszedtem és elpakoltam a húsvéti díszeket, kitakarítottam és mostam (és teregettem) 2 adag ruhát. Igaz, hogy vacsorára és sminkre nem jutott idő, de 3/4 7-re a színházban voltam. 😅 A ruhatár még mindig 200 és a perec 850. 🙈🥳

Sokakkal még ismerkedem, de igazából nem nagyon tudnak partnerek lenni, mert a nyomába sem érnek...
Azon is mindig elcsodálkozom, hogy mekkorákat tud esni, minden mozdulata mennyire pontos, közben nem erőltetett,  nem tűnik úgy, hogy  minden ki van centizve, pedig nyilván ki van... Nagyon kifejező a mimikája is. Egy szót sem szólt nagyon sokszor, mégis 1200 ember értette, hogy mi van. Bravúros... pedig nagyon sok iskolás is volt (ezek tudtak viselkedni, nem úgy, mint a tegnapelőttiek).
Erre még el fogok menni... pedig nagyon hideg volt és nagyon kényelmetlen a szék, de nekem ez kell még egyszer. 
Köszönöm,  hálásan köszönöm. 🙏🎭♥️