lépcsőházi hang(ulat)ok 2.

Mutatom, mire értem ma este haza, egy tényleg szuper, virágillatú kedves (nő)nap után. 
A pumpám még most, egy órával később is erősen fent van (de lehet, hogy ez már inkább szomorúság). Komolyan vagyok olyan hülye, még mindig azt hiszem, vagy gondolnám, hogy egy ilyen lépcsőház az olyan Szomszédok-os... hát rohadtul nem. :(
Egy csomó marhaság történik itt mostanában, amit már le sem írok, de nagyon imádkozom egy lottó nyereményért, hogy olyan helyen élhessek, ahol nem kell ilyen sz@ságokkal foglalkozni.

Az ajtómon két cetlit találtam. Ettől már eleve fölmegy a pumpám, mert azért van a postaládba, hogy abba írják a levelet, miért kell az egész ház tudja, ha valaki nincs itthon...

Szóval az első, amit (először) bedobtak az alattam lévő lakásba:


Neki azt üzenték vagy próbálták sugallni A lakók névtelenül (persze!!!), hogyha mégsem ő bagózott éjjel, dobja be nekem a cetlit. - Vagy nem is értem.
Ő szerintem félreértette, vagy neki is fölment a pumpa, ezért a következőt megírta nekem:


Nagyon ideges lettem és még  a folyosón megírtam neki a levele aljára, hogy szomorú vagyok a gyanúsítás miatt, de én egyáltalán nem dohányzom, én is más füstjét szívom és kerestem, hogy ezt tisztázzuk. (Ez tényleg így van, rengeteg füst jön be hozzám - is - gyakran vagyok úgy, hogy éjjel 11-kor jön a füst, kinyitom az ablakot, hogy szellőztessek (újra!), erre kintről is jön a füst...). 
Nagyon pipa voltam, le is mentem, hogy beszéljek vele, 3/4 8 volt, gondoltam, még határeset. Csak a macska nyávogott. Így aztán bedobtam a postaládájába, pont akkor jött haza, de ott még nem derült ki, hogy közünk van egymáshoz. 
A kis fecnin áthúztam a II/2-es címkézést és odaírtam, hogy nem dohányzom. Pont mentem föl mögötte a lépcsőn, amikor kisült, hogy ő lakik az 1/2-ben. Elmondtam neki, hogy én ugyan nem dohányzom, az lehet, hogy néha hangos vagyok, mert későn fekszem le. Mondta, hogy neki tévéje sincs, csak egy macskája és 9-kor már lefekszik, mert korán kel. (Ezután lehet, hogy inkább nem mosok még éjfélben.)

Szóval ezek történnek.
Most írtam neki egy normálisabb levelet, hogy 1. a cetlit nem én írtam, csak a választ és nem dohányzom, reggel beteszem egy csokival a ládájába.
És írtam még két sort, amit ki fogok tűzni a faliújságra a fecnihez reggel, olvassa ott saját magát, aki bátor volt névtelenül írni. :(

Kedves Levélíró!

Szeretném jelezni, hogy egyáltalán nem dohányzom, sem én, sem az első címzett. Megköszönöm a további cetlik mellőzését és a gyanúsítgatást...

Ebben a lépcsőházban újabban sok furcsaság történik, ami egyáltalán nem lakóközösséghez való az én felfogásom szerint. Most, hogy ezt írom, máris áramlik át a füst a szellőzön, egyébként szerintem a mellettem lévő füstül ennyire, és/vagy felette(m). Elmondani nem tudom, hányféle illatosítóm és a füstűzésre való parfümöm van itthon... Közben mindjárt kezdődik az Agapé mai adása, amelynek témája: Harag, megbocsátás... ;)


***

Csütörtök reggeli update:

Úgy döntöttem, az alattam lévőnek mégsem írok 2. Levelet.

A faliújságra kitűzött cetli pedig eltűnt, tehát azt a levelet sem tehettem ki... mit tippeltek, az üzengető vette le vagy a bagós? Vagy az alattam lakó? 🤔 

Sajnálom a fölösleges energiát, amit erre kellett fordítsak... és azt is, hogy falusi lányként nem értem a paneles játékszabályokat... bár nem is akarom, más megoldásom lesz erre.