tesók

Az történt, hogy még Pesten azt vettem észre a reptérre menet, hogy mintha nem gurulna igazán jól a kedvenc bőröndöm... 4 keréken egyfajta vibrálást éreztem, fel is nyitottam, hogy nem e a fogkefém önállósította-e magát. 😅🤔 de nem... az egyik kerék gumipereme ment tönkre sajnos. Íme a már sokat látott kedves...:
Nagyon sajnáltam, mert nagyon szerettem. Irtó sokat lehetett belepakolni picinyke léte ellenére. Már úgy volt, hogy ott is hagyom, mert közben ugye így kellett venni egy másikat... helló karácsony... 🎄🥴
De ahogy a képen látjátok, mindenki utazik... mert tegnap este a Santa olyan jófej volt, hogy végül kellett venni egy kiegészítő poggyászjegyet... 🧳
HA egyszer lesz egy rendes lakásom gardróbbal, lesz egy külön szeparé a bőröndöknek is. 😅🙈
Azért nem mondom, 3 különböző méretű táskával kicsit izmos volt közlekedni.
(Elvileg ez is cabin luggage-méret, de kb 1-2 cm-vel kicsit kisebb, mint a tesója, mert a különböző légitársaságok különböző fedélzeti poggyászméretekkel operálnak, így a bőröndös cég egységesített..., aki pedig ott csücsül, tökéletes ülés alatti méret, viszont még a hátizsáknál is kényelmesebb viselet, ezért többnyire vonatozni is így fogok. )
De gyönyörűek, nem...? 😀