Havasi

Ez a koncert volt tesóméktól a szülinapi és karácsonyi ajándékom. 
Rengeteg ember a délutáni koncerten, itt még nincs is mindenki bent, ránéztem a jegyekre, szinte teltház volt és még este is lesz egy koncert. A délutáni volt összeségében Havasi 25. Arénás koncertje, én nem tudom, hogy nekem hányadik, elég sokadik szerintem. Viszont szerintem az utolsó ebből a fajtából és csak a Pure Piano-ra fogok menni majd.

Érzésre  a koncert legalább fele szintis zene volt, alig hallottam benne a zongorát. :( Én így ezt már nem szeretem, a szememet többször be kellett hunynom a vakító és villigó lézerfények miatt. Ez már nem is crossover, nem hogy klasszikus vonal... Az elején is volt egy ilyen blokk és később is.
Szerencsére hozott sok új szép tételt is, voltak visszatérők is - bár alig. Megint dobolt a kisfiával, az is egy szép dal és amit a feleségének írt, azt is szeretem.

Volt egy  nagyon-nagyon szép szimfónia a közelgő Petőfi Emlékév kapcsán, azt nagyon remélem, hogy hamarosan megosztják majd a honlapon, mert azt szívesen megmutatnám, az nagyon szép volt.


A régi nagy slágerekből alig volt, igazából ráadás se. Kisikítoztatta ráadásként a Tavaszi szélt, de igazából az még a koncert része... Nem éreztem azt, hogy szétszedjük ennyien az Arénát, bennem sem maradt egy olyan szárnyaló élmény, szerintem nem is huhogtam. Más zene- és énekkarok voltak, mint korábban, szerintem jóval szűkebb volt a zenekar is. Nagyon hamar összement a függöny(fal) is, szinte nem is volt visszataps, nem is tudom, valahogy valami fura volt. Azt sem értem, hogy egy zongorista egy közel kétórás koncert alatt miért használ el két dzsekit egy inget és egy pólót, illetve milyen okból engednek le lufikat a nézőtér nagyon kis %-ra teljesen kilógva a látványból. Akik ott ülnek 25 ezerért, nem annyira lufi-stílusúak általában... :) - jövőre 35 ezerért ha még most megveszi a jegyet, később 10 %-kal drágább lesz.


Magamon biztosan érzem, hogy nem veszek jegyet (egyelőre biztos nem) a jövő évi koncertre, szerintem már ez is kimaradt volna, ha nem kapok hozzá támogatást. Túl modern, túl sok, időnként úgy éreztem, hogy a túlhangosított dob átszabja a szívritmusomat. Meglepően sok nagyon kicsi gyereket hoztak el (a délutánin mindig van nekik kedvezmény), de szerintem még a zenét tanuló és szerető gyerekeknek is sok ez kb 12-15 év alatt. És nem tétlenkedtek, máris lehet venni a jegyeket a jövő évi duplára...
Ami viszont a jó hír, hogy májusban a Royal Albert Hall-ban léphet fel, ami tényleg nagyon jó, nagyon szeretem azt a helyet, sok jó élmény fűz oda.