#byebye22

Hauser-rel lezárjuk a 22-t. Szerintem ez se volt rosszabb mint bármelyik másik, mindegyiknek megvolt a maga baja, de a szépsége is. A Játékszínben vagy az Operettben szerettem volna búcsúztatni,de másként alakult, így kénytelen vagyok magammal beérni, ahogy máskor is. Ezekben a napokban jobban koncentráltabban szeretem magam és jobban vigyázok magamra, a lelkemre és a gondolataimra. 
A malac már az asztalon túr, az almát kicsikre vágtam és van ott édes és savanyú is, pont mint az évem. Annyi 🍀m van a cserépben, hogy kéményseprőnek létra kell. Az abroszt 20 éve őrzöm a mamámtól és csak karácsonytól vízkeresztig van forgalomban. ❤️🙏 A fehér terítő postán jött karácsonyra Münchenből.
A bögrében még gyógytea van, de a pezsgő be van hűtve hetek óta, 7-kor indul a buli a fotelban 🍾🥂📺 🤭 közben majd horgolok gondolom.  😅🧶