Love Letters (szerelmes levelek)

Ma esti csodálatos előadás:

ajánló szavak nélkül:

Pár éve mutatták be és akkor nem tudtam megnézni és amikor láttam, hogy lesz, szerettem volna látni, talán leginkább Gálffit. :) Ma este második nekifutásra sikerült. Nagyon sajnáltam volna, ha ez kimarad. 🙏Nagyon szép előadás, két remek színész és rengeteg szöveg - fejből.
Szép és szomorú történet... sajnálom, hogy későn jöttek rá, hogy minden ott volt előttük, kezdettől.
A kézzel írott levelek PR-ja is lehetne az előadás. :) De tényleg, sok dologra rávilágít és szembesít. Azt is láthattuk, hogy nincs két egyforma levéíró. :)
Azt is láttuk, hogy amiben egyre jobban hiszek is, a legjobb barátságból milyen szép szerelem lesz...
Csodálatos a forgatókönyv, Mácsai szép egyszerű rendezése és két ILYEN színész. Hernáditól ugyan kicsit féltem, hogy nem lesz-e unott,de nem. Gálffin menet közben is csak csodálkoztam, mert láttam, hallottam az összes 70 évét,de mégis a szemem előtt egy kisfiú, egy kamasz, egy kedves gimis, egy igazi egyetemista, kitartó katona és céltudatos fiatal, majd idősödő férfit láttam. Mintha könyvet olvasnék és magam fantáziálom a szereplőt. Színházban ilyen erős és tényleg érzékelhető lelki átalakulást nem annyira láttam szerintem.
A vége pedig tényleg fájdalmas(an szép) volt, elsírtam magam.

Gyerekként sokat leveleztem, eleinte a keresztanyámmal és szünetekben meg az osztálytársakkal, kollégiumi szobatársakkal. Aztán ezek eltűntek.
Pár éve visszajött a kézzel írott levelezés az életembe és ez nagy kincs, hálás vagyok érte. Edit néni rendszeresen ír levelet igazi mintás levélpapírra, postán jön bélyeggel. És ugyan vannak gyors e-mailváltások is, meg küldök neki(k) képeket erről-arról, de a kézzel írott levélre ugye kézzel írott levéllel válaszolunk. Épp megint én vagyok a soros, tegnapelőtt jött a levele.
Vissza  az előadáshoz, jó szívvel ajánlom, nagyon szép darab lett, nézzétek, szeressétek!