Jekyll & Hyde (9) - van válasz rá?

Ezt a dalt itt most megosztom, kicsit magam miatt is, majd később elmondom, miért. Van /lesz válasz rá... ? ;)
Van válasz rá-Jekyll & Hyde (Sándor Péter)

Emlékszünk még rá, hogy az elmúlt évad kb jó felétől mit művelt velem SPeti, áprilistól kiemelten is. Maradjunk abban, hogy jó, hogy eljött az évad vége. A szeptemberi Jekyll-blokk ugye kimaradt nekem, úgy tűnt, jól bírtam így is. Aztán eljött az októberi. Egy Zsocis jegyet kaptam ajándékba (ez lesz holnap), de aztán akartuk nézni Peti-Jekyllt. Pokolian vártam. Nagyon hiányzott. A hangja, a játéka, az egész, ami megtörténik ott (vele, velem, mindenkivel). Szándékosan nem hallgattam meg az előadásból semmit évad vége óta, ha jól emlékszem. Ezt (és egy másik) a dalt is csak kerülgetem amióta felkerült, mert direkt önmegtartóztattam. Sokat nézett előadások előtt nem árt, ezt már tudom. Ez a dal egyébként a darab legelső dala. Máshol ez az utolsó. Nagyon érezni belőle, hogy épp milyen formában van az adott színész. Nekem meggyőződésem, hogy ennél már érezni. Ez egy különösen jó verzió. A mai csak korrekt volt (de Peti ha - nekem - korrekt, akkor az még mindig nagyon jó, csak én már finnyás vagyok, a kedveltektől többet várok, mert tudom, hogy mire képesek). Ez a korrektség volt ma jellemző hangra, a játék remek volt, viszont a szövegben sok baki volt, volt egy erősebb is, ott kicsit meg is akadt egy pillanatra. Akkor éreztem ilyen távolabb lévőnek, amelyik előadáson fejjel ment a falnak... Nem volt jó érzésem. Más volt a Hyde-je is, inkább neurotikus, mint csak a rosszik fele, hangban nem annyira különült most el, főleg amikor Lucy-val volt jelenete. Érdekes volt. Már majdnem fura. Belülről más volt, mintha ma máshonnan fogta volna meg ezt. Jobb kezes létére ma mindkétszer a ballal szurkálta a jobb karját, a jobb karján közben könyékig szakította az inget, és a második felvonásban meg elszakadt a vállvarrásnál az inge ... nem csodálom, mert nyáron úgy szétgyúrta magát, hogy az amúgy is passzos ing elrepedt és a köntös is nagyon feszült vállban.
A legjobb dala hangban talán az első felvonás végi dal volt, és a nagy négyes dala ma egészen szép volt, és ahol az apja meghal, azt is nagyon szépre vette. Viszont a konfrontáció és az Eljött az óra sem volt olyan, mint amilyenre Ő amúgy képes. Igazából persze mindenhol klappolt, mert azt nem tudnám rá mondani, hogy gyenge volt, hanem kicsit talán üresebb, vagy egyszerűen nem tudott megtörténni az, aminek kellett volna, vagy ami szokott - vagy lehet, hogy bennem nem. (?)
Lucy nagyon jó volt ma is, de majdnem nála is ezt éreztem, hogy valami extra még nincs ott.
Magamon abból érzem leginkább, hogy csak a legvégén könnyeztem kicsi, alig borzongtam bele, pedig hát nem ez a megszokott. ;)
Bálint Ádám ma is jó barát volt, ezt tényleg nagyon szépen csinálja. 
A házat szétszedték a végén, az állótaps kicsit elcsépelődött, nekem ez ma nem volt állótapsos előadás, azért huhogtam a végén itt-ott, mert mindenttől eltekintve ez szép és emberes teljesítmény volt. Ezt elismerem.
A blokk első Jekyll-je volt, a mai volt az első a nyolc előadásból. Az Operett szerintem ezt nem csinálja jól, szerintem a felújító próbák mindig nagyon gyatrán vannak, Petinek a nyolcból három előadás jutott, múltkor se sokkal több és idén már nem fog menni. Ez nem tesz jót sem a hangnak, sem az előadásnak, sem a színésznek, a zenekar pedig mintha megfeleződött volna... Tassonyi Zsolt is nagyon hiányzott, pedig nagyon ráláttam az árokra, közben a rövidujjú ruhácskámban is nagyon melegem volt, az Operettben fűtenek, mint a katlanban...
Sajnos hiányérzetem maradt ma, amit valahogy helyre kell igazítani...közben meg lehet, hogy nem is vagyok igazságos, hiszen a színész is csak ember, nem (?) lehet mindig 129%-on égni , igaz? 🎭🙏🙃
Megosztom egy másik dalát is, egy különösen szép és erős #Eljött az óra