ajándék meg a spórolás

A korábbi években többször is már jóval korábban megvolt a következő (évi) Havasi koncertre a jegyem, mert azt az amúgy undorító dolgot szokták tenni, hogy amikor lemegy a decemberi koncert, kiírják a következőt és azon melegében van early bird kedvezmény kb februárig vagy talán kicsit tovább, arra nem is emlékszem. Mivel a legolcsóbbra szoktunk utazni, meg is szoktuk venni. A Covid-os kavarások miatt már nem is tudom most, hogy végül melyik évi mikor volt, a lényeg, hogy nem voltam hajlandó legutóbb egy évre előre venni jegyet. Elég jól megbeszéltem magammal, hogy nem is kell ez nekem idén, de mivel idén Pure Piano-ra sem tudtam menni, mégiscsak piszkált. Aztán a legutóbbi új dal újra piszkált. Aztán tesómék megkérdezték egyik nap, mit szeretnék karácsonyra meg szülinapra, melyik színházba szeretnék bérletet vagy van-e valami más és akkor eszembe jutott, hogy adjanak ebbe, mert ezt úgyis nagyon drágálltam és szívtam a fogamat. Szóval ez eddig rendben volt, de! Az eventim.hu egy szemétláda alakulat (csak ők árulnak az Arénába azt hiszem, de erre a koncertre tuti), ha magamnak is nyomtatom otthon a jegyet, az 750 Ft és még van 700 Ft kezelési költség. Ezen jelen helyzetben úgy berágtam, hogy egy nappal el is halaszottam a jegyvásárlást. Egy amúgy is nem olcsó koncertjegyre még pluszban ennyit ráfizetni, azért bosszantott. Annyira, hogy elkezdtem keresgetni, nincs-e rendes jegyiroda vagy egyéb lehetőség, hiszen ez csak nem lehet, hogy csak netes jegyek legyenek. Ki is olvastam, hogy az irodához nem messze van egy könyvesbolt, ahol van jegyértékesítés. Ott kinyomtatják nekem a jegyet és csak 200 Ft a kezelési költség és még azért is majdnem elnézést kértek. Ez van. Szemfülesnek kell lenni, akkor is ha plusz energia, és az idő is pénz, de azért tényleg mindennek van határa.
Íme tehát a szép jegyem, a többi Havasin múlik. :) 


Egy gondom van azért, meg a papírjeggyel, ha valami történik ezt nehezebb lesz eladni, ha pedig ők kavarnak, nagyon bonyodalom lesz a jeggyel, mert nem leszek a rendszerben, de erre most nem gondolok.)