18,6

Dokumentálom, mert magam is alig hiszem el, nem csodálom, hogy mindenki kétkedve néz, amikor elmondom a munkahelyi körülményeimet. 
18,6 fok van az irodában még fél 10-kor is, és ennyi a fény, amiben ülök, és ennél csak kevesebb van úgy általában is. 
És bemutatnám a hivatali ruházatomat. Miután a téli cipőm szétment bent egy hét után, hoztam egy benti sportcipőt. A nadrág csak farmer tud lenni, csinosabb nadrág vagy leggings ruhával szóba sem jöhet. A vastag (alsó) sál egy nagyon hosszú, vastag sál, amit én Edingburg-ban vettem, mert nagyon fáztam. Azóta sem tudtam hordani, mert minden ország túl meleg volt hozzá. Ebbe deréktől lefelé vagyok betekerve. https://bernoblogja.blogspot.com/2015/03/skocia-edinburgh-1-nap.html
Van egy trikóm, egy vastag flanel ing (vagy 4-et is vettem az elmúlt hetekben), azon egy vastag pulcsi (ebből sincs nekem túl sok, mert sosem volt rájuk szükség, a vékonyka, csinos kardigánok a szekrényben...), azon egy pufi mellény (szintén pár hete vettem), ami térdig ér és végig be van cipzározva, és van egy kendőm is több rétegben áttekerve a nyakamon. A karom mégis fázik, úgyhogy magamra terítettem azt a vastag kendőt is, ami eddig a széken volt, ahol egy bundás párnán ülök.
A képen nem látszik, de az asztal alatt van egy kartonpapír is, hogy szigeteljen. Holnap hozok egy plédet is.
Sajnos én az átlagnál fázósabb vagyok, ha ülni vagy feküdni kell. Ilyen a szigetelésem, de elmondom, hogy nagyon nem kényelmes ennyi ruhában lenni és lélegezni/létezni. Dolgozni meg végképp nem az.
Nyilván ennél csak kevesebb lesz. Nem hiszem, hogy én ebből túl sokáig kérek még.