szürreális #szülihét-szerda

Találkozásom Huncut Szilva Herceggel: 
Azért el kell mondjam, hogy a Szamos-élmény erősen átalakult az elmúlt év(tized)ek során. Mindig biztosra mehettünk, nem volt gond azzal,  hogy hova menjünk ünnepelni vagy csak úgy, pl. színház előtt. A mai élményem egészen szürreális, hogy mást ne mondjak. 🙉🙈
Nos, kikértem a Herceget és leültem, elhelyezkedtem. Nem olyan régen este 5 körül itt nem igen szokott ennyi szabad hely lenni. Szóval leültem, levettem a fóliát tortáról a tányér szélére tettem. Épphogy elkezdtem ízlelgetni, közben legyeztem a muslincákat (!), amikor egy kezet láttam közeledni... a tányérgyűjtögető fiú odanyúlt és elvette a fóliát...! Pocsék napom volt, így nem kezdtem el reklamálni a modor miatt, hogy a higiéniai dolgokról már ne is szóljak... de azért nagyon megdöbbentem... még az utolsó falatot nyeltem le, amikor már el is vette ugyanaz a kéz a tányéromat... azt már nem is mondom, hogy a házi szörp dl/áron van kiiŕva, de 1 vagy 2 dl-t nem kérhettem, csak 3 vagy 5 dl-t...
Szóval nem éreztem a vendégmarasztalást, ezért odébbálltam és félhangosan emlékeztettem magam, hogy ide (se) menjek mostanában.

A torta egyébként nagyon finom. 👌