Nagy Sándor - Radnóti Miklós: Tétova óda

Egy hete megy ez a fejemben, de nem engedtem meg magamnak, hogy megint hallgassam, mert mindig elérzékenyülés a vége. Titkos fegyverem pedig ez,  pont ezért csak ritkán hallgathatom, mert az az időszak - és ez a vers is - megannyi csodálatos élményt, érzést, sírást, nevetést idéz. A legjobb x évem volt élményileg. Most mégis meghallgattam, mert közben találtam egy cikket is, amit legszívesebben kiposztolnék a falára. Hiányoznak ezek az élmények, a jó szerepei, a remek előadások, hogy egyáltalán lehessen menni és nézni valami érdemlegesben. 

A MÁV-os posztomra kerestem rá és meglepődtem, hogy a blog keresőmotorja feldobott egy rajongós bejegyzést is. Muszáj volt megnézni, hogy miért... :)
Íme, ezért... 2015-ös írás, hét évvel ezelőtti: https://bernoblogja.blogspot.com/2015/06/esti-rajongas.html