gombhoz a kabátot

Szeretem, amikor minden passzol. 👌
Igazából az történt, hogy ez a sarok eddig is passzolt, viszont a belső fikusz kaspóval együtt hazaköltözött a napokban. Most még jobban passzol. 🤭
2017 november végén vettem így kompletten, amikor kezdtem a minisztériumban. Nem keveset költözött velem, mindent kibírt. Szó szerint mindent. Volt, hogy a huzat földhöz vágta (nem egyszer), mégis virult tovább. Július 1-je óta az egérlyuk méretű és sötétségű "új" irodámban viszont egyre rosszabbul nézett ki. Nem bírtam tovább nézni a küszködését... 5 társával együtt (azokat is én vittem be) a héten hazahoztam. Már szabadság előtt is terveztem, de akkor annyi minden jött közbe, hogy végül elmaradt.
Kaptak egy jó zuhanyt és ha kicsit jobb idő lesz, át is ültetem őket.
Már másnap reggel vidámabb volt. 🙏🤩