Anconai szerelmesek - Principessa

ah, most van végem... :)
Egy régi színházas ismerős megosztotta és erről én ilyenkor nem tudok lejönni. :) Kell is gyakorolnom, mert úgy érzem, hogy kicsit rozsdásodott az olaszom. ;)


Nem tudok kristálytisztán visszaemlékezni, hogy hogy is szerettem bele ebbe így együtt, de főleg  Lucrezio-ba. :)Szerintem VHS-en (!) mutatta meg valaki, mert eléggé biztosra lehetett nálam menni egy ilyen hanggal már közel húsz éve is. Nagyon nagy sorozatban ment ez a Radnóti-ban jóval korábban, aztán levették és áldásként volt belőle egy pár előadásos felújított sorozat már az én időmben és hála az égnek, ott lehettem.
Nem tudom hányszor kívántam, hogy ezt a dalt Valaki elénekelje, persze nem történt meg. Nálam ez még mindig bármikor szerenád-dal lehet... :) csak úgy mondom... ;)
De egyébként az egész előadás egy remekmű, mindenki örömjátszik itt. Na ez az előadás nálam is olyan, hogy elővehetik később színházak, nem hiszem, hogy én ezt másokkal megnézném.

... és hát na, a memoár, ugye... rákerestem, mert rémlett, hogy mintha már mutattam volna... íme, 7 évvel ezelőtt se kedveltem kevésbé, hova rohannak az évek...

Az érdekes az, hogy pont a FB-os megosztás előtt fejeztem be végre ezt a könyvet, ami már régóta félben volt és egyre jobban fáj, hogy idén (is) kimarad Firenze. Még bőgtem is már egy sort. És ehhez még a Principessa, hát, na...