Principessa

Na jó, megint szerelem-este van. :)



Az Anconai szerelmesek darabról már biztos ömlengtem, de lehet, hogy már erről is itt... :)

A dalt simán nagyon szeretem, de Debreczeny Csabinak is a hangját, a szinkronos és a rendes beszédhangját is, de amikor énekel, azt na, azt nagyon imádom. :)

Ezt a dalt hallottam tőle egészen biztosan először, nagyon emlékszem arra is, aki megmutatta, és úgy lett szerelem, ahogy az van.



A Felicita-t is jól énekli, a legdrágább Vronszkijom volt az Anna Kareniná-ban és ezermillió százalék, hogy kitűnő Javert is lesz (ahogy Feke Pali barátom is - jövő tavasszal mutatják be a Madáchban, hát, nem mondom, hogy ez nem egy plusz jel a menni-maradni listán... ;))



Szóval íme, szeressétek, hallgassátok! :) /óh, és azt is el kell mondjam, hogy évekig epedtem, hogy Valaki elénekelje ezt a dalt, de még nem tettem le róla, sőt ha ebből valaki bevállal egy szerenádot egyszer, hát tutira meggyújtom a gyertyát... ;)/