Morvin és társai

Már délben hazamentem volna legszívesebben és elbújtam volna a barlangban. Rendre nézegettem a szereposztást... igazából a mai munkahelyi hírekre csak a színház lehetett a jó megoldás...úgyhogy igazából jó volt ez így.
Most már azok az előadások jönnek amelyek jegyeit a múltkori 'vadászat'on gyűjtöttem... 🙈😅🎭 pótlások, ismétlések és búcsúzások...
A mai, számomra az évad utolsó Pendragon legendája. Sajnos, nagyon SAJNOS, hogy nem Füredi Nikit sodorta a szereposztás a mai előadásba... és az is sajnos, hogy ezt az előadást is hónapokig nélkülözni kell.
Az előadás zenéje nagyon sodró még mindig, csodálatos és ha lehet, egyre jobban, még jobban szeretem. Visszasírom azokat az időket, amikor még minden előadás zenei anyaga megjelent cd-n. A jelmezek is nagyon tetszenek még mindig, de magukban a szövetek is. (... de, hogy Péter Morvin minden előadásban elszaggat egy atlétát, az nem túl költséghatékony 🤭 és még figyelemelterelő is, pedig nagyot énekel )
Nagyon hamar értem ma a színházhoz, 3/4 6 körül, és már a troliról láttam, hogy SzomorG,y  JanzaK és PesákÀ trió több tagja is a KIT bejáratánál dohányzási tevékenységet folytat... Nagyon prüszkölök, ha ilyet látok.
A mai egyébként egy elég jó előadás volt, a doki szerepe annyira KisKero-é,  hogy mindig elhűlök ettől, ma is kiemelkedő volt, ahogy  a Lord szerepe Szomor Gyurié. Egek, de szépek voltak a dalai. 👏 Morvinnal a duettje is bagyon erős volt, a szerelmi duett azért ma nem "Olyan" volt... igazából ebből is jó lenne egy teljes szövegkönyv, mert abból simán meg lehetne fejteni az egészet, mert előadás alatt túl sok minden van, sok minden történik abban a kicsi térben. Igaz, hogy már közelítek, bár nem sietek, mert még sokszor szeretném látni. 😅😇🤭
Janza egy ritka gyenge pontja az előadásnak, pedig szép dalai vannak és jó szerep. Ja már kellenek a váltók, könyörgöm, keressünk mást... PesákÀ túl lúzeresre vette, AnglerB már jobban tetszik ebben (is).
Morvinra nincs panaszom. 😉
Szóval jó estém volt. 🙏👏♥️🎭
P. S.: a végén már én is énekeltem, olyan jól esett, vajon eddig se hajoltak meg külön, mindig csak együtt...?